قزوین؛

انتقاد استاندار از مانع تراشی برخی از دستگاه ها دراجرای طرح بهین یاب

استادار قزوین در جلسه شورای بانکها ازبرخی دستگاه های اجرایی که در پرداخت تسهیلات رونق تولید مانع تراشی کرده اند ، انتقاد کرد .

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ فریدون همتی با انتقاد از عملکرد اداره کل بازرسی قزوین گفت: در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل، این اداره همکاری نکرده و باید از این دستگاه پرسید عملکرد شما در زمینه اقتصاد مقاومتی چه بوده است؟
 
انتقاد استاندار از مانع تراشی برخی از دستگاه ها دراجرای طرح بهین یاب
 
همتی اضافه کرد: باید این گونه دستگاه هارا که در اعطای تسهیلات رونق تولید به شرکت‌ها مانع تراشی کرده اند به دفتر مقام معظم رهبری و ریاست جمهوری معرفی کرد.

استاندار همچنین از پرداخت ۱۲ هزار و ۳۸۹ فقره وام ازدواج خبر داد و گفت : امسال زوج‌های جوان، یک هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال وام ازدواج دریافت کرده اند.

همتی همچنین با اشاره به خدمات دولت به محرومان افزود: در سفر رییس جمهور به استان مصوب شد تا ۸۰۰ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان کمیته امداد پرداخت شود.

استاندار گفت : یک هزار و ۸۰۰ فقره پرونده برای اعطای تسهیلات مربوط به کمیته امداد در بانک‌های استان تشکیل شده است که با تسریع کار حداقل ۴۰۰ میلیارد ریال در سال جاری جذب و پرداخت شود.

استاندار قزوین در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به طرح تولید برق از انرژی خورشیدی با مسئولیت کمیته امداد در روستاها، گفت: تاکنون در این زمینه یک هزار و ۳۰۲ مکان و متقاضی شناسایی و ۷۸ مورد جانمایی انجام شده است که رقم ناچیزی به شمار می‌رود.

وی در ادامه با بیان اینکه دستور کار بخشودگی جرائم تسهیلات کمتر از یک میلیارد ریال به بانک‌های قزوین ابلاغ شده است، افزود:بانک‌ها با اطلاع رسانی و پیگیری جدی این موضوع می‌توانند بخش زیادی از طلب‌های مشکوک الوصول خود را دریافت کنند.

استاندار قزوین با با بیان اینکه حل مشکلات تاکداران در دستور کار جدی قرار دارد، اظهار امیدواری کرد: به سرعت تسهیلات ارزان قیمت به خریداران کشمش پرداخت شود تا با فرارسیدن سال جدید شاهد حل بخشی از مشکلات تاکداران استان باشیم.

استاندار قزوین در ادامه با گلایه از انتقاد‌های نا به جا از دولت گفت : دولت مشروعیت خود را از ولایت فقیه و سپس رای مردم دارد و نباید عده‌ای برای تحقق اهداف جناحی خود، نظام مدیریتی کشور را که سرمایه اسلام، انقلاب و مردم است به راحتی زیرسوال ببرند.

وی اظهار کرد: نباید با حرف‌های غیرواقعی و عوام فریبانه مردم را از آینده ناامید کرد.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار