شیراز؛

مسئولان عملکرد خود درباره تحقق اقتصاد مقاومتی را برای مردم تشریح کنند

نماینده ولی فقیه در استان فارس گفت: مسئولان عملکرد خود درباره تحقق اقتصاد مقاومتی را برای مردم تشریح کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ آیت الله اسدالله ایمانی نماینده ولی فقیه در استان فارس در خطبه های نماز جمعه امروز با اشاره به اینکه تا پایان سال 95 مدتی باقی نمانده گفت: مقام معظم رهبری امسال را به نام اقدام و عمل نامگذاری کردند، مسئولان عملکرد خود در مباحث اشتغالزایی، کاهش بیکاری، آمار تورم و هر کاری که برای رفاه مردم انجام داده اند را گزارش دهند.

امام جمعه شیراز با بیان اینکه مسئولان توضیح درباره کوتاهی‌ها و خلاف‌های دیگران را به زمانی دیگر واگذار کنند، افزود: زمان آن رسیده که مسئولان قوا فعالیت‌هایی را که منجر به رفاه مردم یا کاهش رکود شده، بیان کنند نه اینکه به بیان کوتاهی‌ این و آن بپردازند.

آیت الله ایمانی با اشاره به برگزاری کنفرانس حمایت از انتفاضه مردم فلسطین و سخنرانی مقام معظم رهبری در این کنفرانس افزود: تشکیل جریان مقاومت و توسعه آن در سال‌های اخیر به برکت انقلاب اسلامی ایران حاصل شده است.

وی با بیان اینکه حمایت از مقاومت سبب تنگ شدن عرصه بر اسرائیل است، ادامه داد: جای تعجب و بدبختی است که کشوری که خود را خادم‌الحرمین می‌داند در کنار قصابان بین‌المللی در کنفرانس امنیتی مونیخ قرار گیرد و هرچه را اسرائیل دیکته کند، انجام دهد.

آیت الله ایمانی با بیان اینکه  سازندگان گروه‌های تکفیری علیه ایران رجزخوانی می‌کنند، بیان کرد: امروز دست آل سعود و حکومت عربستان به خون مسلمانان سوریه، یمن، بحرین و عراق آلوده است اما با گسترش مقاومت و افول قدرت اسرائیل راهی جز تسلیم ندارند.

امام جمعه شیراز اظهار داشت: حضرت زهرا(س) حامی پدر و ولایت بود و همواره در عرصه‌های مختلف مسلمانان را یاوری کرد.

وی گفت: حمایت حضرت زهرا (س) حرکتی اصیل و ریشه‌دار برای دفاع از مقام امامت و ولایت بود بنابراین باید برنامه‌های ویژه شهادت که در سومین حرم اهل بیت برگزار می‌شود متناسب با نام حضرت و عنوان شهر باشد.
انتهای پیام/ر

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار