شیراز؛

زشتی های حقوق بشر غربی را برای دنیا ثابت کنیم

نماینده ولی فقیه در استان فارس گفت: باید حقوق بشر اسلامی و حقوق شهروندی در جامعه اسلامی برای دنیا بازگو شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ آیت‌الله اسدالله ایمانی نماینده ولی فقیه در استان فارس در خطبه‌های نماز جمعه با بیان اینکه باید زشتی حقوق بشر غربی را برای دنیا ثابت بکنیم، گفت: باید حقوق بشر اسلامی و حقوق شهروندی در جامعه اسلامی برای دنیا بازگو شود.

امام جمعه شیراز افزود: آمریکا برای رسیدن به این هدف طرح‌ها و برنامه‌ریزی‌های زیادی انجام داده که آخرین مورد آن طرح 7 ماده‌ای ترامپ برای مهار ایران است.

ایمانی با بیان اینکه ایجاد فتنه مذهبی خطری است که در این طرح مطرح شده و باید نسبت به آن حساس بود، ادامه داد: آمریکا در این طرح از فتنه مذهبی برای جنگ شیعه و سنی استفاده می‌کند، حمایت از شیعه انگلیسی در راستای ایجاد فتنه مذهبی است.

وی اظهار داشت: همه مردم به ویژه نخبگان باید نسبت به فتنه مذهبی، جنگ مذهبی و قومیت‌های مختلف حساس و هوشیار باشند.

ایمانی با اشاره به اینکه طرح مسئله حقوق بشر توسط آمریکا و دامن زدن به آن یک توطئه است، بیان کرد:  آنها حقوق بشر غربی را دنبال می‌کنند و معنای حقوق بشر هم از نظر آنان حقوق بشر غربی است بنابراین حقوقدانان ما باید حقوق بشر اسلامی را به رخ آنها بکشند.

وی تصریح کرد: ما باید در حقوق بشر از حالت دفاعی خارج بشویم و حالت تهاجمی داشته باشیم، معنا ندارد آنها نسبت به حقوق بشر برای ما تصمیم‌گیری بکنند.
 
امام جمعه شیراز بیان کرد: حقوق بشری که عربستان بخواهد پنل آن را در سازمان ملل در اختیار داشته باشد معلوم است چه سنخ حقوق بشری است و باید با آنها برخورد کرد.

ایمانی با بیان اینکه ما بدهکار غرب نیستیم، ما از غرب طلبکاریم، گفت: باید یک مجموعه‌ای پیش بینی شود و روی حقوق بشر اسلامی کار کند.

نماینده ولی فقیه در استان فارس خطاب به نمایندگان مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تصویب حقوق یک کارمند که تا 24 میلیون تومان می‌تواند باشد، درحالی که حقوق بسیاری از اقشار جامعه و کارگران بسیار ناچیز است، مردم را دچار دلهره و اضطراب کرده است.
انتهای پیام/ر
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار