شیراز؛

طرح آشتی ملی بی معناست و هیچ‌گونه موضوعیتی ندارد

امام جمعه موقت شیراز با اشاره به طرح بی‌معنای آشتی ملی گفت: مردم با یکدیگر قهر نیستند و فقط با فتنه‌گران قهر هستند و هرگز آنان را نخواهند بخشید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ حجت الاسلام و المسلمین رضوی اردکانی امام جمعه موقت شیراز در خطبه های نماز جمعه امروز گفت: آنهایی که آشتی ملی را مطرح می کنند خودشان را از قافله مدیریت جامانده دیدند و می خواهند با این عناوین خود را تبرئه کنند.
 
رضوی اردکانی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب بیان کرد: مردم با فتنه گران قهرند و خیانت‌ها، بی‌حرمتی‌ها و صدماتی را که سران فتنه به کشور زدند هرگز فراموش نخواهند کرد به‌ ویژه اینکه این افراد تاکنون نه توبه کرده‌اند و نه موضع خیانت‌کارانه خود را تغییر داده‌اند.
 
وی ادامه داد: ملت به غیر از فتنه گران با هیچ کس قهر نیست و تا مادامی که آنان توبه و استغفار نکنند به دامن ملت باز نخواهند گشت و اگر به ملت بگویند که اشتباه کردیم، توبه کنند به طور حتم رافت اسلامی شامل حال آنان می شود.
 
حجت الاسلام و المسلمین رضوی اردکانی تصریح کرد: کاخ سفید بار دیگر حمایت خود را از فتنه گران به گونه ای اعلام کرد و خوشبختانه دست آنها همیشه رو می شود، چرا که بار دیگر کاخ سفید طی چند روز گذشته به مساله آشتی ملی اشاره کرد در حالی که هیچ کس در کشور ما قهر نیست.
 
امام‌ جمعه موقت شیراز در ادامه با سپاس از مردم ولایتمدار ایران اسلامی به‌ خاطر شرکت گسترده در راهپیمایی شکوهمند 22 بهمن تصریح کرد: همان‌گونه که رهبر فرزانه انقلاب فرمودند، مسؤولان نباید این شرکت چشمگیر و باعظمت را به‌ پای عملکرد خود بگذارند و گلایه‌های مردم شریف کشور را نادیده بگیرند.
انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار