شیراز؛

9 دی نماد پشتیبانی مردم از نظام و ارزش های انقلاب

نماینده ولی ‌فقیه در استان فارس گفت: نهم دی مردم پشتیبانی خود از نظام و دفاع از مقدسات را به رخ جهانیان کشیدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ آیت ‌الله اسدالله ایمانی در خطبه‌ های نماز جمعه امروز شیراز گفت:  9 دی ارتباط مستقیم مردم با ولی ‌فقیه و دینداری آنها را نشان داده است، چرا که اعتقاد داریم تا زمانی که معنویت در جامعه ما برقرار و پایدار و بصیرت و هماهنگی در مردم ما حاکم است دشمن در تلاش ‌های خود ناکام خواهد ماند.

امام جمعه شیراز با بیان اینکه دشمنان در فتنه به دنبال از بین بردن معنویت مردم بودند، افزود: دشمن در فتنه 88 به دنبال شکستن دو اهرم قدرت انقلاب یعنی ارتباط با خدا، معنویت و رابطه مردم با پروردگار و دیگری حضور مردم به عنوان پشتوانه نظام بود.

نماینده ولی ‌فقیه در استان فارس ادامه داد: فتنه گران در برخورد با عامل نخست مقدسات جامعه را به بازی گرفتند و به امام حسین (ع) و مظاهر نام ایشان حمله کردند و دوم این که می‌خواستند مردم را از انقلاب و نظام جدا کنند.

وی خاطر نشان کرد: قرآن مجید مجموعه موضعی که دشمنان نسبت به مسلمانان دنبال می‌کنند را با عناوین مختلف بازگو کرده چنانکه همواره از رشد و قدرت مسلمانان در هراس هستند و تلاش فراوان دارند با امکانات خود مانع از رسیدن صدای انقلاب اسلامی به گوش جهانیان شوند.
انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار