مدیرکل میراث فرهنگی فارس:

همه اماکن تاریخی، فرهنگی و گردشگری استان فارس سیاه پوش شدند

مدیرکل میراث فرهنگی فارس گفت: با توجه به شهادت رئیس جمهور و هیات همراه وی، همه اماکن تاریخی، فرهنگی و گردشگری این استان سیاه پوش شدند.

محمد ثابت اقلیدی مدیرکل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس، ضمن تسلیت شهادت رئیس جمهور و همراهانش در سانحه سقوط بالگرد، اظهار کرد: با توجه به شهادت آیت‌الله رئیسی رئیس جمهور و هیات همراه وی و ایام سوگواری، همه اماکن تاریخی، فرهنگی و گردشگری تحت پوشش این اداره در استان فارس سیاه پوش شدند.

او با بیان اینکه هم اکنون همه این اماکن مزین به پرچم‌های عزا شده‌اند، افزود: سر در ساختمان‌های ادارات میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان نیز سیاه پوش شده و به همین مناسبت ایستگاه صلواتی نیز در این اماکن دایر است.

ثابت اقلیدی با بیان اینکه آیت الله رئیسی شخصیتی والا، مردمی و محبوب بودند که همه زندگی ارزشمند خود را وقف خدمت به مردم و محرومان و سرافرازی کشور کرد، گفت: شهادت رئیس جمهور محبوب کشورمان آیت الله سید ابراهیم رئیسی به همراه جمعی از مسئولان طراز اول کشور، غمی سهمگین بر قلب هایمان مستولی کرد و اندوهی سترگ که نه زبان را یارای توصیف است و نه قلم را جوهره بیان.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار