بیرجند؛

برگزاری مراسم گرامیداشت روز شهرستان خوسف

مراسم گرامیداشت روز شهرستان خوسف،شنبه هفتم اسفند ماه جاری با سخنرانی آیت الله سلیمانی برگزار می شود.

سرهنگ محمد رضا آوازی فرمانده ناحیه بسیج خوسف در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛گفت:به مناسبت فرا رسیدن هفتم اسفند ماه،سالگرد ارتحال ابوالشهیدین حضرت آیت الله سید مهدی عبادی،که به عنوان روز شهرستان خوسف به تصویب رسیده است مراسمی در هیئت حسینی خوسف رأس ساعت14:30 دقیقه برگزار خواهد شد.
وی افزود: آیت الله عبادی اسوه تقوا و پرهیزکاری بود و مردم خراسان بزرگ و سیستان و بلوچستان زحمات این مرد بزرگ را فراموش نمی کنند.
سرهنگ محمد رضا آوازی گفت: در برنامه ریزی های صورت گرفته ابتدا آیت الله علم الهدی امام جمعه معزز مشهد مقدس جهت سخنرانی این مراسم هماهنگ شده بود،اما به علت تداخل برنامه های ایشان و مشکلات دیگر در نهایت آیت الله سلیمانی امام جمعه استان سیستان و بلوچستان سخنران این مراسم خواهند بود.
فرمانده ناحیه بسیج خوسف با دعوت از کلیه مردم و مسئولان ولایت مدار استان و شهرستان خوسف جهت شرکت در مراسم،افزود:مردم ولایی خراسان جنوبی هیچ گاه زحمات و مجاهدت های آیت الله عبادی را فراموش نکرده و مانند همیشه حضور گسترده مردم را در مراسم روز شهرستان شاهد خواهیم بود.
وی با اشاره به ولایت پذیری آیت الله عبادی گفت:ایشان با تقدیم دو شهید به انقلاب اسلامی و قبول نمایندگی ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان در دوران حساس اول انقلاب،دین خود را به امام و انقلاب ادا کرده و نمونه بارزی از ایثار و فداکاری هستند.
سرهنگ محمد رضا آوازی شهرستان خوسف را به علت وجود سلسله جلیله عبادی سرآمد شهرستان های استان دانست و افزود: وجود این سلسله از قدیم الایام موجب به وجود آمدن فرهنگ اسلامی ناب در منطقه شده است و همیشه مردم شهرستان خوسف از الطاف این خاندان بهره مند بوده اند.
انتهای پیام/غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار