بیرجند؛

فتنه 88،یکی از شاخص ترین فتنه های علیه ایران

فتنه 88،یکی از شاخص ترین فتنه ها علیه ایران بود که با حضور پر شور مردم زمین گیر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، از بیرجند ؛حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در مراسم گرامیداشت حماسه 9 دی در مسجد امام حسین (ع) بیرجند گفت: فتنه های علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از ابتدای انقلاب بوده و همچنان نیز ادامه خواهد داشت.

وی افزود: فتنه 88 شاخص ترین این فتنه ها بود و در زمانی که تمام رسانه های غربی اذعان به طرح براندازی نظام را داشتند، با حضور پر شور مردم زمین گیر شد.

حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی با اشاره به اینکه مردم ایران اسلامی در نهم دی ماه به خوبی درخشیدند،گفت: مردم ایران اسلامی از ابتدای انقلاب با ایستادگی خود در مقابل دشمنان تثبیت بیش از پیش نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را رقم زده اند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: بصیرت این است که در دنیای پر آشوب کنونی و با وجود تهاجم فرهنگی و رسانه های غربی، راه درست را بر اساس عقل و وجدان تشخیص دهیم.

حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی با اشاره به زیاده خواهی دشمن گفت: خواسته های دشمن تمامی ندارد و تعجب از این است که امروز در داخل کشور کسانی هستند که می گویند باید به خواسته های دشمن تن در دهیم.

وی به جنایات استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا در دنیا اشاره کرد و افزود: امروز در سکوت سازمان ملل، دشمنان با وجود کشتار مردم، دم از دموکراسی می زنند، در حالی که کشورهای مظلومی همچون فلسطین حتی نمی توانند یک رأی در کشور خود بدهند.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.