اردبیل؛

رفع مشکل 50 درصد از واحدهای تولیدی در خلخال

فرماندار شهرستان خلخال از رفع مشکل و موانع 50 درصد از واحدهای تولیدی در شهرستان خلخال خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، فریدون بابایی در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید خلخال افزود: در 3 ماه گذشته با پیگیرهای صورت گرفته و تشکیل جلسات مختلف مشکل 11 واحد تولیدی از مجموع 22 واحد تولیدی مشکل دار این شهرستان برطرف شده است .

وی با تاکید بر همکاری مسوولان دستگاه های اجرایی و مدیران بانکهای شهرستان برای حل واحدهای تولیدی مشکل دار اظهارکرد: لازم است که مسوولان اجرایی با تمام قوا و با حمایت از تولید کنندگان موجبات توسعه اقتصادی شهرستان را فراهم کنند.

فرماندار شهرستان خلخال با اشاره به مشکل پرداخت حق بیمه کارگران ازسوی صاحبان واحدهای تولیدی کوچک گفت: تامین اجتماعی خلخال می تواند برای حل این مشکل مهلت پرداخت حق بیمه را از 3 ماه به 6 ماه افزایش داده تا فرصت مناسب برای تامین هزینه پرداخت حق بیمه کارگران مشغول درکارگاه های خیاطی و تولیدی شهرستان فراهم شود.

بابایی گفت: در راستای حمایت ازکارگاه های کوچک تولیدی تسهیلات و اعتبارات ایجاد مشاغل خانگی برای توانمندسازی واحدهای تولیدی به کار گرفته خواهد شد.

وی بیان داشت: درراستای حمایت ازتولیدکنندگان منطقه و تامین فضای مورد نیاز برای راه اندزی کارگاه های تولیدی، ساختمان های بلااستفاده دولتی و یا بخش خصوصی پس از بررسی در ستاد اقتصاد مقاومتی در اختیار تولیدکنندگان قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.