اردبیل؛

افتتاح بزرگترین مجتمع دامپروری و کشت و صنعت در مشگین‌شهر

با حضور نماینده مردم مشگین‌شهر در مجلس شورای اسلامی بزرگترین مجتمع دامپروری و کشت و صنعت مشگین‌شهر با اختصاص ۱۰ میلیارد تومان اعتبار توسط بخش خصوصی افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،احمد شهریار مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مشگین‌شهر در آئین افتتاح بزرگترین مجتمع دامپروری و کشت و صنعت مشگین‌شهر اظهار داشت: این مجتمع در زمینی در حدود 30 هکتار در روستای تازه‌کند بخش مرادلو افتتاح شد و تاکنون در قالب تعاونی 10 میلیارد تومان اعتبار توسط بخش خصوصی برای افتتاح و تکمیل این مجموعه اختصاص یافته است.

وی افزود: بهره‌برداری از این مجتمع می‌تواند ما را در رسیدن به بسیاری از اهداف مورد نظر در راستای تحقق سیاستهای اقتصاد مقاومتی و منویات مقام معظم رهبری رهنمون شود و در رشد و پیشرفت منطقه بسیار موثر باشد، چرا که اگر بتوانیم از ظرفیتها و قابلیتهای این شهرستان در بخش کشاورزی و دامپروری به نحو احسن استفاده کنیم به طور حتم شاهد نتایج مطلوبی در این زمینه خواهیم بود.

شهریار بیان کرد: از جمله مهم‌ترین اقداماتی که در این مجتمع در نظر گرفته شده می‌توان به پرورش انواع دام سنگین و ایجاد کشتزارهای مکانیزه و مدرن اشاره کرد که به طور حتم می‌تواند در رونق و توسعه شهرستان مشگین‌شهر نقش بسیار مهم و اساسی ایفا کرده و بسیاری از مشکلات و مطالبات مردم را در این زمینه برطرف کند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مشگین‌شهر گفت: یکی دیگر از دستاوردهای مهم بهره‌برداری از این مجتمع می‌تواند اشتغال‌زایی مستقیم و غیرمستقیم برای 50 نفر باشد که این موضوع هم در راستای بهبود وضعیت نقش مهمی دارد و می‌تواند سبب حل مشکلات در این زمینه شود.

ولی ملکی، نماینده مردم مشگین شهر در مجلس شورای اسلامی نیز در این آئین بیان کرد: خوشبختانه با همکاری و مشارکت مسئولان و دستگاههای اجرایی و سرمایه‌گذاران بخش خصوصی هم‌اکنون شاهد افتتاح این مجتمع بسیار مهم در منطقه هستیم و امیدواریم بتوانیم با بهره‌برداری از این مجتمع در راستای رسیدن به جامعه‌ای ایده‌آل و مطلوب گامهای موثری برداریم و در این زمینه از هیچ تلاشی دریغ نکنیم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.