از آخرین وضعیت پرونده مانوئل ژوزه تا جریمه 40 هزار دلاری پرسپولیس

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس درباره وضعیت پرونده سرمربی سابق این تیم و جریمه 40 هزار دلاری توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان  سرخپوشان پایتخت این روزها درگیر پرونده های حقوقی زیادی در فیفا هستند و با اعلام اسدی دبیر کل فدراسیون فوتبال، تیم پرسپولیس 11 پرونده باز حقوقی در فیفا دارد که پرونده مانوئل ژوزه از اهمیت خاصی برخوردار است. 

همچنین باشگاه پرسپولیس به علت پرداخت نکردن طلب مارکو پروویچ با جریمه 40 هزار دلاری از سوی فیفا محکوم شده است و اگر این جریمه در مهلت قانونی پرداخت نکند با محرومیت و کسر امتیاز مواجه می شود. 

گفته می شود که دادگاه حکمیت ورزش( cas) رای نهایی درباره پرونده مانوئل ژوزه به زودی صادر می کند و این احتمال وجود دارد که باشگاه پرسپولیس در این پرونده محکوم شود و عواقب بدی همچون کسر امتیاز و محرومیت در انتظارش باشد. 

علی جمشیدی معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس درباره این مطلب گفت: درباره حکم پرونده مانوئل ژوزه دو اتفاق قابل پیش بینی است. اول: دادگاه cas رای کمیته انضباطی فیفا را درباره این پرونده نقص می کند و حکم جدیدی صادر می کند . دوم: باشگاه پرسپولیس بابت این پرونده محکوم می شود و باید مطالبات ژوزه پرداخت کنیم. 

وی در  ادامه عنوان کرد: مطالبات ژوزه به علت پرداخت نکردن به موقع با جریمه دیرکرد مواجه شده است و باید 6 میلیارد تومان به این مربی بپردازیم. 

جمشیدی تصریح کرد: متاسفانه تاکنون توافقی با ژوزه صورت نگرفته شده است و وکیل این مربی هم حاضر به مذاکره نیست. به هر حال تمام تلاش خود را می کنیم تا باشگاه دچار مشکل نشود. 

معاون حقوقی پرسپولیس درباره اینکه این تیم با خطر کسر امتیاز مواجه است، اظهار کرد: این موضوع صحت ندارد و اگر حکم پرونده مانوئل ژوزه علیه باشگاه صادر شود جریمه مالی خواهد بود و بحث کسر امتیاز مطرح نیست.فیفا در ابتدا مهلتی برای پرداخت مطالبات ژوزه به باشگاه می دهد و اگر در زمان مقرر این مطالبات پرداخت نشد در آن صورت حکم دیگری صادر می شود. همچنین بعد از رای دادگاه cas پرونده ژوزه به کمیته انضباطی فیفا بازگردانده می شود تا این کمیته حکم نهایی به باشگاه پرسپولیس ابلاغ کند. 

وی درباره اظهارات اسدی دبیر کل فدراسیون فوتبال بابت 11 پرونده باز حقوقی پرسپولیس در فیفا گفت: طبق اعلام دبیر کل فدراسیون فوتبال 11 پرونده باز در فیفا داریم که با بعضی از شاکیان توافق کردیم که مطالباتشان را پرداخت کنیم و مشکلی در این باره نداریم. 

جمشیدی درباره جریمه 40 هزار دلاری باشگاه پرسپولیس بابت پرداخت نکردن طلب پروویچ بیان کرد: طلب پروویچ برای سال 91 است که این بازیکن بعد از چهارسال به فیفا شکایت کرد و خواستار دریافت مطالباتش شده است. براین اساس قرار است که جریمه 40 هزار دلاری پرداخت کنیم تا مشکلی برای باشگاه به وجود نیاید. 

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس در پایان خاطر نشان کرد: هواداران پرسپولیس نگرانی بابت کسر امتیاز از باشگاه پرسپولیس نداشته باشند چرا که فیفا زمان کافی برای پرداخت بدهی ها را به باشگاه می دهد و امتیازی از باشگاه کسر نمی شود. 

انتهای پیام/  


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار