قلعه نویی: آجرلو برای پرداخت بدهی باشگاه از دوستانش پول قرض کرد

سرمربی تیم تراکتورسازی گفت: آجرلو برای پرداخت بدهی تراکتورسازی از دوستانش یک میلیارد و نیم قرض کرد.

آجرلو برای پرداخت بدهی باشگاه از دوستانش پول قرض کردبه گزارش خبرنگار گروه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر قلعه نویی سرمربی تیم تراکتورسازی در گفتگو با رادیو تهران درباره مصطفی آجرلو گفت: قبل از اینکه با آجرلو همکاری کنم به دلیل تبلیغات ذهنیت خوبی نسبت به او نداشتم ولی در این مدت متوجه شدم او یک انسان بزرگ و یک مدیر اخلاقی است از زمانی که او به تراکتور آمد کمک‌های چند میلیاردی به تراکتور قطع شد و پنجره نقل و انتقالات نیز به دلیل 7 پرونده‌ای که از قبل در باشگاه بود نیز بسته شد.
 
وی ادامه داد: در 4 و 5 روز گذشته از نظر روحی به دلیل کسر 6 امتیاز کاملا به هم ریخته بود آجرلو از یکی دوستانش یک میلیارد و نیم قرض گرفت و به حساب فیفا واریز کرد تا از کسر امتیاز تراکتور سازی جلوگیری شود او در این مدت یک تنه مشکلات تراکتورسازی را به دوش گرفته است.
 
قلعه نویی درباره اختلاف امتیاز پرسپولیس و تراکتورسازی تصریح کرد: ما تلاش خود را می‌کنیم و تکلیف مان را انجام می‌دهیم اما نتیجه دست خداست. در مقابل پرسپولیس دست و پایمان را بستند و داخل استخر انداختند البته از تماشاگران و هواداران تراکتور گله مند هستم آنها به تراکتورسازی کم لطفی می‌کنند از همه آنها می‌خواهم حمایت‌هایشان را از تیم دریغ نکنند.
 
سرمربی تیم تراکتورسازی درباره بازی با سیاه جامگان اظهار داشت: ساعت 17:30 امروز به مشهد سفر خواهیم کرد همه تیم‌ها در نیم فصل دوم خطرناک ظاهر شدند و هر بازی حکم فینال دارد سیاه جامگان کادر فنی و بازیکنان خوبی در اختیار دارد و ما بازی سختی را پیش رو داریم.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار