نصیرزاده:

پرسپولیس و تراکتورسازی با خطر کسر امتیاز مواجه نیستند/ تعلیق فدراسیون فوتبال از سوی فیفا صحت ندارد

کارشناس حقوقی فدراسیون فوتبال گفت: تیم های فوتبال پرسپولیس و تراکتورسازی از سوی فیفا با کسر امتیاز مواجه نشدند.

هوشنگ نصیرزاده درباره احتمال کسر امتیاز از تیم های فوتبال حاضر در لیگ کشورمان در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار کرد: برخلاف آنچه که درباره کسر امتیاز تیم ها مطرح می شود، نامه ای از سوی فیفا در این زمینه ارسال نشده است.
 
وی در ادامه عنوان کرد: تاکنون نامه ای از فیفا بابت کسر امتیاز از باشگاه های تراکتورسازی، پرسپولیس و ملوان به فدراسیون فوتبال ارسال نشده و تمام اظهارات رسانه ها در این باره کذب است. 

باشگاه پاس همدان خواستار تجدید نظر بابت کسر امتیاز شده است 

نصیرزاده بیان کرد: تنها باشگاه ملوان بندرانزلی حکم محرومیت  را به واسطه یک پرونده حقوقی دریافت کرده است که با ارسال مدارک به فیفا این حکم به مدت یک ماه عقب انداخته تا شرایط برای پرداخت بدهی بازیکنان شاکی فراهم شود. در حال حاضر فقط باشگاه های برق شیراز و پاس همدان با کسر امتیاز مواجه شدند که مدیرعامل جدید پاس همدان با ادعای جعلی بودن امضای اولیایی، مدیرعامل سابق این باشگاه تقاضای تجدید نظر خواهی ویژه کرده است. 

تعلیق فدراسیون فوتبال از سوی فیفا صحت ندارد

کارشناس حقوقی فوتبال درباره نامه تهدیدآمیز مبنی بر تعلیق فدراسیون فوتبال ایران بیان کرد: این موضوع صحت ندارد و اظهاراتی مبنی بر تعلیق فدراسیون فوتبال و ممنوعیت حضور تیم ملی ایران در جام جهانی بی اساس و کذب محض است. 

تراکتورسازی دو پرونده حقوقی باز در فیفا دارد

وی درباره اینکه تراکتورسازی در خطر کسر امتیاز قرار دارد، عنوان کرد: تا جایی که اطلاع دارم باشگاه تراکتورسازی 168 هزار دلار به علاوه جریمه دیرکرد 5درصدی را به حساب حمزه یونس واریز کرده است. همچنین طلب تونی اولیویرا سرمربی سابق تراکتورسازی پرداخت شده است اما تراکتورسازی همچنان دو پرونده باز در فیفا دارد و هیچ گونه مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

تراکتورسازی توانایی حل پرونده های حقوقی را دارد

نصیرزاده درباره جریمه 20 هزار فرانکی باشگاه تراکتورسازی  بابت پرداخت نکردن طلب ژائو ویلا، بیان کرد: به نظرم تراکتورسازی اولین باشگاهی خواهد بود که همه مشکلات پرونده های حقوقی خود در فیفا را به طور کامل برطرف می کند. 

امکان تعلیق محرومیت تراکتورسازی وجود دارد 

وی درباره اینکه گفته می شود محرومیت باشگاه تراکتورسازی در نقل و انتقالات زمستانی برطرف شده است، اظهار کرد: اگر باشگاه تراکتورسازی نیمی از دوران محرومیت خود را سپری کرده باشد در آن صورت امکان تعلیق مابقی محرومیت وجود دارد. 

کارشناس حقوقی فوتبال در پایان خاطر نشان کرد: کسر امتیاز فیفا از چند تیم فوتبال لیگ برتری صحت ندارد و فیفا حکم جدیدی برای تیم های ایرانی صادر نکرده است. 



انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار