جمشیدی: تیم ترکیه ای نمی تواند از طارمی شکایت کند

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس گفت: مدارک را به فیفا ارسال کردیم و نگرانی بابت شکایت باشگاه ریزه اسپور ترکیه از طارمی وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ باشگاه ریزه اسپور ترکیه بعد از جدایی عجیب و غریب مهدی طارمی از این باشگاه تصمیم گرفت از این بازیکن به فیفا شکایت کند، نامه این شکایت 40 روز پیش به باشگاه پرسپولیس ابلاغ شده و تا 6 فوریه هم به این باشگاه مهلت داده شده بود تا دفاعیه خود را نسبت به این شکایت ارائه بدهد. 

علی جمشیدی معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس درباره این مطلب گفت: به محض دریافت نامه شکایت باشگاه ریزه اسپور ترکیه از مهدی طارمی جواب این نامه را با مدارک محکمه پسند به فیفا ارسال کردیم تا محرومیتی برای این بازیکن ایجاد نشود. 

وی در ادامه عنوان کرد: هواداران پرسپولیس نگران شکایت باشگاه ریزه اسپور ترکیه از طارمی نباشند چرا که اجرای قرارداد طارمی بعد از صدور کارت بازی(itc) امکان پذیر است که برای این بازیکن کارت بازی صادر نشده بود. براین اساس قرارداد طارمی با پرسپولیس منع قانونی ندارد.

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس درباره پرونده های حقوقی زیاد پرسپولیس در فیفا گفت: در حال حاضر سه بازیکن خارجی به نام های آنتونی گولچ، لوکا ماریچ و جری بنگستون هم از باشگاه پرسپولیس شکایت کردند که طلب این سه بازیکن مبلغ بالایی نیست و به زودی پرداخت می شود. 

جمشیدی در پایان درباره نقش هواداران در پرداخت بدهی های پرسپولیس خاطر نشان کرد: باشگاه پرسپولیس به دلیل قانون منع دولت از حمایت از باشگاه های فوتبال نمی تواند از بودجه دولتی استفاده کند. براین اساس ما از طریق حامی مالی و حمایت مالی هواداران توانستیم تا کنون چند پرونده حقوقی را در فیفا ببندیم. به هر حال تمام تلاش خود را به کار می گیریم تا مشکلی برای باشگاه به وجود نیاید. 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار