طلب پروویچ را امروز پرداخت کردیم،

جمشیدی: نامه جدیدی بابت شکایت بازیکنان خارجی دریافت نکردیم

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس گفت: نامه ای از سوی فیفا بابت شکایت سه بازیکن خارجی سابق به باشگاه ارسال نشده است.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ باشگاه پرسپولیس این روزها درگیر پرونده های حقوقی اش در فیفا است و به تازگی هم سه بازیکن سابق خارجی این تیم از جمله لوکا ماریچ، جری بنگستون و آنتونی گولچ به علت پرداخت نشدن مطالباتشان از این باشگاه به فیفا شکایت کردند. 

نکته قابل توجه درباره این سه بازیکن شاکی  این است که آنتونی گولچ بدون اجازه باشگاه پرسپولیس ایران را ترک و با یک تیم کره ای قرارداد بست اما اکنون به دنبال مطالبات خود است و به فیفا شکایت کرد.

علی جمشیدی درباره این مطلب گفت: پرونده های شکایت بازیکنان و مربیان خارجی زیاد است و کمیته حقوقی باشگاه با حمایت طاهری سرپرست باشگاه تمام تلاش خود را به کار می گیرد تا با طلبکاران تسویه حساب کند و مشکلی برای باشگاه ایجاد نشود. 

وی در ادامه عنوان کرد: به هر حال نامه شکایت گولچ، ماریچ و بنگستون را هنوز دریافت نکردیم اما پیگیری های لازم برای حل شکایت این سه بازیکن در دستور کار قرار می گیرد تا مشکلی برای باشگاه به وجود نیاید. 

معاون حقوقی پرسپولیس بیان کرد: آنتونی گولچ بدون اجازه باشگاه، پرسپولیس را ترک کرد. براین اساس کمیته انضباطی باشگاه درباره اقدام غیر قانونی گولچ رای صادر کرد و به اطلاع مدیر برنامه این بازیکن رساند. با توجه به اینکه این بازیکن بدون توافق با باشگاه پرسپولیس به یک تیم کره ای پیوست مخالفتی با قرارداد جدید این بازیکن با تیم کره ای نکردیم تا اگر این بازیکن به فیفا شکایت کرد در آن صورت دفاعیه محکمی برای فیفا علیه این بازیکن داشته باشیم.

جمشیدی درباره بنگستون بیان کرد: این بازیکن هندوراسی با باشگاه پرسپولیس اختلاف مالیاتی داشت که باید خودش برای پیگیری بدهی مالیاتی به باشگاه بیاید تا مشکلش را حل کنیم و ارتباطی هم به باشگاه ذوب آهن ندارد. 

وی درباره وضعیت دو بازیکن اوکراینی جدا شده و احتمال شکایت آن ها از باشگاه پرسپولیس گفت: ما با این دو بازیکن به صورتی توافق کردیم که نتوانند به فیفا شکایت و مشکلی برای باشگاه ایجاد کنند.

معاون حقوقی پرسپولیس گفت: در حال حاضر طلب 40 هزار دلاری پروویچ را امروز به حساب این بازیکن واریز کردیم و نامه تسویه حساب هم به فیفا ارسال شد تا پرونده این بازیکن هم بسته شود.  

وی در پایان خاطر نشان کرد: پرونده های حقوقی زیادی در فیفا داریم و نگران هستیم که همانند باشگاه های استقلال و تراکتوسازی با مشکل مواجه شویم. 



انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.