دانشگاه علوم پزشکی:

برگزاری همایش استارت آپ ویکند

همایش استارت آپ ویکند در سالن اجتماعات شهید بهشتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر برگزار شد.

برگزاری همایش استارت آپ ویکند
به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، علیرضا رئیسی در آیین افتتاحیه این همایش دانشجویان و جوانان حاضر در استارتاپ ویکند سلامت را به قدردانی و استفاده موهبت جوانی توصیه کرد و افزود: هدف و ویژگی اصلی برگزاری این نوع همایش‌ها نوعی تمرین برای یادگیری انجام کار تیمی در حوزه مدیریت و کار و فعالیت مؤثر در جامعه است و این کار تیمی با جمع شدن چند فکر و ایده در کنار هم و هم‌افزایی آن‌ها مؤثرتر و بهتر است.

وی بیان داشت: امروزه تعریف تجربه عوض‌شده و تجربه صرفاً به معنی گذر زمان نیست؛ به‌عنوان‌مثال فردی که هرسال تغییر و نوآوری در کار خود ایجاد می‌کند حتی اگر مدت کمی به آن کار مشغول باشد از فردی که سال‌های متمادی کار یا فرایندی را به یک‌شکل ارایه می‌دهد باتجربه‌تر است.

دکتر رئیسی ویژگی دیگر این‌گونه همایش‌ها را به اشتراک گذاشتن تجربیات و آشنا شدن افراد خلاق با یکدیگر عنوان کرد.

 وی بابیان اینکه جمع‌آوری و پرورش ایده‌های خلاق بسیار باارزش و مفید است گفت: دانشگاه علوم پزشکی بوشهر هرگونه حمایتی که لازم باشد از این ایده‌ها انجام خواهد داد.

دکتر رئیسی در ادامه خاطرنشان کرد: در آینده شیوه آموزش دانشگاه‌های نسل سوم تغییر می‌کند و به‌سوی آموزش پژوهش محور پیش می‌رود و یکی از روش‌های اجرای اقتصاد مقاومتی همین استفاده از فکر و ایده‌ها و خلاقیت‌ها برای پیش برد کشور است.

انتهای پیام/ ث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.