جانشین فرمانده سپاه استان بوشهر:

تفاوت انقلاب ایران با سایر کشورها در وجود ولایت است

جانشین فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: استقلال نعمت بزرگی است، و بالاتر از آن نعمت ولایت است.

تفاوت انقلاب ایران با سایر کشورها در وجود ولایت است
به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سرهنگ حمید خرم‌دل در نشست با ناظر گمرکات استان بوشهر با اشاره به اینکه وحدت، مردمداری و تبعیت از رهبری و توجه به آرمان‌های رهبر کبیر انقلاب از مهمترین رموز پیروزی انقلاب اسلامی و ماندگاری نظام است، اظهار داشت: تفاوت انقلاب ایران با سایر کشورها در وجود ولایت است، استقلال نعمت بزرگی است، و بالاتر از آن نعمت ولایت است شما ببینید در مصر، لیبی، تونس مردم با نگاه دینی و بر مبنای اسلامی انقلاب صورت گرفت اما بعد از مدتی اوضاعشان از قبل بسیار بدتر شد چون رهبر و ولی نداشتند.

وی با بیان اینکه نعمت امنیت، استکبار ستیزی، ولایتمداری و دین مداری از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران است افزود: استقلالی که ما امروز در کشورمان داریم، هیچ کشوری در دنیا ندارد.

ناظر گمرکات استان و مدیرکل گمرک بوشهر با تاکید بر نقش مؤثر بسیج و سپاه پاسداران در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، گفت: نقش بسیج از دوران دفاع مقدس گرفته تا خنثی سازی توطئه‌های گروهک‌های معاند با نظام جمهوری اسلامی بر هیچکس پوشیده نیست.

بهنام نوروزی به بیان تاریخی مقام معظم رهبری مبنی براینکه  «اگر سپاه نبود کشور هم نبود» اشاره کرد و گفت: سپاه و بسیج دو بازوی توانمند نظام و رهبری هستند.

انتهای پیام/ ث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.