ساخت بیمارستان صحرایی در عسلویه

فرماندار عسلویه با اشاره به ساخت بیمارستان صحرایی در منطقه چاه مبارک عسلویه، از فعالیت های سپا در این زمینه تشکر کرد.

ساخت بیمارستان صحرایی در عسلویهبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،عبدالله نادری صبح امروز در آیین راه‌اندازی بیمارستان صحرایی در منطقه چاه مبارک عسلویه با اشاره به فعالیت های سپاه در عرصه‌های مختلف، اظهار داشت: سپاه علاوه بر حفظ امنیت، توجه ویژه ای به مردم کشور داشته است.

وی از ساخت بیمارستان صحرای با تلاش نیروی دریایی در این منطقه خبر داد و تصریح کرد: سپاه علاوه بر ایجاد و حفظ امنیت  آبهای خلیج فارس و تاسیسات عظیم منطقه ،خدمات درمانی مانند راه‌اندازی بیمارستان صحرایی ارائه می‌کند که این کار بسیار ارزشمند و بزرگ است.

فرماندار عسلویه با قدردانی از سپاه در توجه به مناطق محروم و مردم نیازمند اظهار داشت: سپاه منشاء خدمات بسیاری برای نظام و مملکت بوده و در طول تاریخ انقلاب اسلامی همواره امنیت پایدار کشور را تضمین کرده است.

وی با بیان اینکه بیمارستان صحرایی در منطقه چاه مبارک عسلویه با تلاش نیروی دریایی سپاه ایجاد شده خاطرنشان کرد: در این بیمارستان خدمات درمانی کلینیکی شامل درمانگاه عمومی، تخصصی، رادیولوژی و داروخانه ارائه می‌شود. در بیمارستان صحرایی یاد شده تخصص‌هایی مانند اطفال، ارتوپدی، جراحی عمومی، زنان و زایمان، گوش و حلق و بینی، رادیولوژی و دندان‌پزشکی مستقر است.

انتهای پیام /پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.