فرماندار عسلویه:

مشکل مسکن معلمان غیربومی رفع می شود

فرماندار شهرستان عسلویه گفت: مشکل مسکن معلمان غیربومی در این شهرستان رفع می شود.

مشکل مسکن معلمان غیربومی رفع می شود
به گزارش خبرنگار گروه استان‌هایباشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالله نادری صبح یکشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش عسلویه با بیان اینکه به منظور توسعه فضاهای آموزشی در شهرستان عسلویه تلاش‌های ویژه‌ای صورت گرفته است و در این راستا شاهد اجرای طرح‌های جدید هستیم، اظهار داشت: امسال پنج فضای جدید آموزشی در شهرستان عسلویه احداث خواهد شد که این مدارس به همت شورای راهبردی پتروشیمی‌ها کلنگ‌زنی می‌شود و نقش مهمی در توسعه فضاهای آموزشی در این شهرستان دارد.

وی با اشاره به اینکه این مدارس در نقاط مختلف شهرستان عسلویه احداث میشود، اضافه کرد: این فضاهای آموزشی شامل سه مدرسه شش کلاسه و دو مدرسه 12 کلاسه است.

فرماندار شهرستان عسلویه از تلاش برای رفع مشکلات معلمان غیربومی شهرستان عسلویه خبر داد و بیان کرد: بر اساس وعده مدیرکل نوسازی استان بوشهر، مجردسراهای عسلویه تا شهریورماه امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

رئیس اداره آموزش و پرورش عسلویه نیز در این نشست گفت:در شهرستان عسلویه ساخت فضاهای آموزشی پیشرفت مطلوبی داشته است و شاهد حمایت بسیار خوبی از سوی فرماندار این شهرستان در این زمینه هستیم.

حسین احمدی به رتبه نخست شهرستان عسلویه در زمینه احداث مدرسه اشاره کرد و افزود: با رفع مشکلات مسکن معلمان غیربومی و ساخت مجردسراها امسال مشکلات کمتری خواهیم داشت.
 
انتهای پیام/ ث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.