ساخت مجتمع مسکونی ویژه کارکنان گمرک استان بوشهر

ناظر گمرکات استان و مدیرکل گمرک بوشهر گفت: سه مجتمع 8 واحدی ویژه کارکنان گمرکات استان بوشهر از محل اعتبارات عمرانی گمرک ایران تا پایان سال آینده ساخته می شود.

ساخت مجتمع مسکونی ویژه کارکنان گمرک استان بوشهربه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، بهنام نوروزی در جریان بازدید از منازل سازمانی کوی بهمنی گمرک بوشهر با بیان اینکه بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته سه مجتمع 8 واحدی با اعتباری بالغ بر 45 میلیارد ریال در گمرک های بوشهر، گناوه و دیر ساخته خواهد شد، افزود: مراحل تشریفات اداری و برگزاری مناقصه این مجتمع های رفاهی مسکونی  برگزار شده است و با مشخص شدن پیمانکار وارد فاز اجرایی پروژه ساخت این مجتمع ها خواهیم شد.

وی در خصوص جانمایی این منازل مسکونی اعلام کرد: پس از بررسی‌های صورت گرفته در کمیته مسکن این ستاد تصمیم بر این شد که ساخت این مجتمع‌های مسکونی به گونه‌ای باشد که عدالت در ساخت این مجتمع‌ها از شمال تا جنوب استان رعایت شود و گمرکاتی که با کمبود منازل سازمانی روبرو هستند در اولویت قرار گیرند.

ناظر گمرکات استان و مدیرکل گمرک بوشهر با اشاره به انتخاب مکان ساخت این مجتمع ها، افزود:  گمرک دیر به دلیل اینکه  فاقد منازل سازمانی بود و همچنین گمرک بوشهر و گناوه به لحاظ اینکه بخش عمده ای از همکاران در این دو گمرک حضور داشته و نیاز مبرم به منازل سازمانی دارند، مدنظر قرار گرفتند.

نوروزی یادآور شد: با توجه به شرایط آب و هوایی استان وجود منزل سازمانی مطلوب نقش به سزایی در ایجاد انگیزه همکاران برای حضور در مناطق بد آب و هوا خواهد داشت.

انتهای پیام/ ث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.