کرمان؛

تجهیز سه گرم خانه در کرمان

معاون خدمات شهری شهرداری از تجهیز سه گرم‌خانه در کرمان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ محمد رضا محمدرضاخانی ،معاون خدمات شهری شهرداری کرمان گفت: گرمخانه قائم آباد به اسکان زنان بی‌خانمان که از کمپ ترک اعتیاد ماده 16ستاد مبارزه با مواد مخدر جدا شدند، اختصاص یافته است.

وی با بیان این که هدف از راه‌اندازی گرم‌خانه‌ها فراهم کردن محل مناسب برای اسکان موقت روزانه بی‌خانمان‌هاست افزود: گرمخانه واقع در پل دانش به زنان بی سرپرست و گرمخانه واقع در سرآسیاب نیز به مردان بی‌خانمان اختصاص یافته است.

محمدرضاخانی هدف از راه‌اندازی گرم‌خانه‌ها را در راستای انجام وظیفه شهرداری عنوان کرد و یاد آورشد: ترک اعتیاد این افراد و آموزش کار و حرفه جزو وظایف شهرداری نیست و سایر نهادهای مرتبط نیز باید به وظیفه‌ خود در این زمینه عمل کنند.

وی با بیان اینکه افراد اصطلاحا کارتن خواب، برای اسکان موقت به گرم‌خانه‌ها مراجعه می‌کنند اظهار داشت: حتی افرادی که از وجود این گرم‌خانه ها اطلاع نداشتند پس از یک‌بار هدایت به گرم‌خانه‌ها، به دلایل عدم دسترسی به مکان استراحت مناسب، به صورت اختیاری مجددا مراجعه می‌کنند.

محمدرضاخانی خاطر نشان کرد: بر طبق سیاست گذاری شهرداری در راستای حمایت از افراد بی خانمان که از قید اعتیاد رها شده و بیکار نیز هستند، تمهیداتی جهت به کارگماری در بخش‌های خدماتی از جمله سایت لندفیل متعلق به سازمان مدیریت پسماند شهرداری، در نظر گرفته است.

گفتنی است در گرم‌خانه‌‌های ویژه‌ی خانم‌ها، روان‌شناس، مسئول، آشپز و نگهبان فعالیت می‌کنند.

ساعت ورود و خروج گرمخانه ها از ساعت 6 عصر تا 8 صبح است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار