کرمان؛

کشف 15 هزار لیتر سم تقلبی در رفسنجان

فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان از کشف 15 هزار لیتر سم تقلبی از یک واحد صنفی توسط مأموران پلیس امنیت عمومی شهرستان خبر داد.

کشف 15 هزار لیتر سم تقلبی در رفسنجانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمان وبنابراعلام پایگاه خبری پلیس،سرهنگ نصرالله عباسی گفت: در پی انجام اقدامات اطلاعاتی پليس امنيت عمومی،ماموران از فروش سم تقلبی توسط يكی از واحدهای صنفی در سطح شهرستان ،مطلع و موضوع را به‌ صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: مأموران با انجام یک سری اقدامات تخصصی شخص موردنظر را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی محل کسب وی را بازدید که موفق به کشف 750 گالن 20 لیتری سم تقلبي شدند.

سرهنگ عباسی خاطر نشان کرد: سموم كشف شده جمعاً 15 هزار لیتر بوده است که نمونه از آن به آزمایشگاه ارسال و از تقلبی بودن آن‌ها اطمینان حاصل‌شده است.

این مقام انتظامی ادامه داد: سموم کشف‌شده به همراه متهم پرونده به مقر پلیس اطلاعات دلالت و متهم پس از تشکیل پرونده روانه دادسرا جهت سیر مراحل قانونی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان در پایان از تمام باغداران خواست: موارد مصرفی مانند سم، کود و ابزارآلات کشاورزی خود را حتماً از فروشگاه‌های مجاز تهیه کنند و همچنین از مغازه‌داران فاکتور مشخصات وسایل خریداری‌شده را دریافت کنند.

انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار