کرمان؛

گرمخانه زنان کرمان چشم انتظار یاری خیران

سرپرست گرمخانه زنان شهرداری گفت: خیران می توانند ضمن بازدید از گرمخانه زنان در جریان مشکلات و نیازهای این افراد قرار بگیرند.

گرمخانه زنان کرمان چشم انتظار یاری خیرانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان بنا به اعلام شهرداری کرمان ، راحله جنگجو با بیان این که مواد غذایی و آموزش مسائل بهداشتی و فنی و حرفه ای، مورد نیاز زنان ساکن در گرمخانه است افزود: خیران کرمانی می توانند ضمن بازدید از گرمخانه شهرداری، درتوانمند سازی و تامین نیازهای این افراد در این کار خیر مشارکت کنند.

وی از انتقال زنان بدسرپرست، بی سرپرست و کارتن خواب توسط شهرداری کرمان به گرمخانه خبر داد و خاطرنشان کرد: این افراد می توانند از ساعت 5 صبح تا 7 عصر در گرمخانه اقامت موقت داشته و از صبحانه و شام، استحمام و آموزش های بهداشتی استفاده کنند.

این کارشناس روانشناسی با اشاره به نگهداری 28 زن در گرمخانه قائم آباد، اظهار داشت: این زنان یا جای اقامت ندارند یا از پس هزینه غذا و درمان خود برنمی آیند؛ بنابراین به خرید و فروش مواد مخدر و یا فساد اخلاقی دچار شده اند.

وی با بیان این که زنان معتاد گرمخانه به مراکز ترک اعتیاد بهزیستی و علوم پزشکی معرفی می شوند تصریح کرد: بسیاری از این افراد پس از ترک اعتیاد به آغوش خانواده برگشته و ازدواج کرده و صاحب فرزند شده اند.

جنگجو ضمن تشکر از معاون خدمات شهری شهرداری تاکید کرد: شهرداری، بهزیستی استان و شورای هماهنگی مواد مخدر بیشترین همکاری را در تامین نیازهای زنان آسیب پذیر داشته اند.
انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار