دستگاه قضایی حامی تولیدکنندگان مواد غذایی

رئیس حوزه قضایی زرند با بیان اینکه ملاک عمل برای دستگاه قضایی قانون است، گفت: با همکاری و همراهی دستگاه‌های اجرایی باید شرایط لازم برای تولید کنندگان فراهم شود.

ابوالفضل فرحبخش در دیدار با باقری رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان گفت: تمام سعی و تلاش دستگاه قضایی ایجاد شرایط آرام برای تولید کنندگان است و در این زمینه همکاری دستگاه قضایی با جهاد کشاورزی به منظور پیشگیری از تغییر کاربری اراضی زراعی و باغی، حمایت از اقتصاد و امنیت غذایی شهروندان و رونق تولید در بخش کشاورزی خواهد بود.

وی با مثبت ارزیابی کردن عملکرد اداره جهاد کشاورزی شهرستان زرند، مدیر این اداره را فردی مسئولیت پذیر دانست و افزود: دستگاه قضایی برای پیشگیری از جرائم و آسیب‌های اجتماعی، ضمن مطالبه گری، بیشترین تعامل و همکاری را با دستگاه‌های اجرایی خواهد داشت و در این راستا همکاری موفق جهاد کشاورزی با دستگاه قضایی منجر به کاهش ورودی چندصد پرونده به دستگاه قضایی و حل مشکل شهروندان در شهرک امام سجاد شده است.

فرحبخش تصریح کرد: بر این اساس با تغییر مسیر انتقال آب از آسیب و تخریب منازل شهروندان جلوگیری شد که این مهم بایستی به الگویی برای دیگر بخش‌ها تبدیل شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار