قم؛

احساس رضایت مندی رئیس مجلس شورای اسلامی از کارهای صورت گرفته در کمیته امداد

رئیس مجلس شورای اسلامی علاوه بر رضایتمندی از کارهای صورت گرفته در کمیته امداد گفت:. مددجویان این دستگاه از نظر مهارتی هم باید مجهز شوند.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در بازدید دیشب خود از مجتمع فرهنگی، تربیتی و اقامتی حضرت معصومه(س) که متعلق به کمیته امداد استان قم است در سخنانی با اشاره به خدمات مرحوم عسگراولادی، وی را یکی از پایه‌گذاران اصلی کمیته امداد برشمرد و اظهار داشت: آن مرحوم در قبل از پیروزی انقلاب و پس از انقلاب تلاش‌های بسیاری در راستای اهداف انقلاب اسلامی داشت و امام راحل نیز به ایشان اعتماد کامل داشتند.
 
رئیس قوه مقننه با اشاره به خدمات ارزشمند کمیته امداد به مددجویان، خاطر نشان کرد: در طول سال‌های پس از انقلاب خدمات خوبی از سوی این نهاد ارائه شده است و مدیران مبتکر و خوش فکری در این زمینه فعالیت‌های مثبتی داشتند. و همچنین لازمه اقتصاد قوی و پویا توجه به مسائل زیربنایی فرهنگ است.
 
علی لاریجانی در ادامه به برنامه ریزی های خوبی که صورت گرفته در این دستگاه شده اشاره کرد و خاطرنشان کرد: این مجتمع نشان می‌دهد که مسئولان برای امور فرهنگی برنامه‌ریزی دارند و امیدواریم کسانی که از سراسر کشور با اعزام به قم در این مجتمع حضور می‌یابند در طول روزهای که در این اردوی فرهنگی هستند بتوانند استفاده لازم را از برنامه‌های مختلف فرهنگی و آموزشی ببرند.
 
وی در ادامه به بحث کارآفرینی در این دستگاه اشاره کرد و گفت:باید برنامه‌های کمیته امداد امام خمینی(ره) به سمت کارآفرینی باشد،و مددجویان را برای ورود به حرفه‌های مختلف در اجتماع آماده کند و آنها را نظر مهارتی و فنی مجهز کند.
 
وی در پایان ابراز خرسندی کرد و ادامه داد: خوشبختانه در برنامه پنجم توسعه حمایت‌های جدی از کمیته امداد امام خمینی(ره) و سازمان بهزیستی برای توانمند کردن مددجویان و ایجاد اشتغال صورت گرفت و در برنامه ششم و بودجه سال 96 نیز بودجه کافی برای این نهادها در نظر گرفته شده است.
 
انتهای پیام/ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار