درخشش بانوان قمی در مسابقات قهرمانی ووشوی کشور

سه بانوی ووشوکار قمی با کسب سه مدال رنگارنگ ساندای قهرمانی بانوان کشور برای اولین بار به اردوی انتخابی تیم ملی ووشو راه یافتند.

بتول سادات رفیعی‌پور،نایب رئیس هیئت ووشوی استان قم گفت: تیم ووشوی استان قم در رقابت‌های ووشو قهرمانی بانوان کشور با حضور سه سانداکار و یک تالوکار با ترکیب نازنین وثیقی در وزن منفی ۴۸، ریحانه سلمان پور در وزن منفی ۵۶ و مهین منتشلو در وزن منفی ۶۵ کیلوگرم در رشته ساندا و مریم هاشمی در رشته‌ی تالو حضور یافتند.

وی افزود: ما حصل این رقابت‌های حساس و نفس‌گیر کسب چهار مدال رنگارنگ و راهیابی هر سه سانداکار قمی به اردوی انتخابی تیمی ملی ووشوی بانوان کشور شد.

رفیعی پور با بیان اینکه این افتخار آفرینی برای اولین بار در تاریخ ووشوی بانوان قمی رخ داده است، افزود: مهین منتشلو مدال طلا، نازنین وثیقی مدال نقره و ریحانه سلمان‌پور مدال برنز در رشته‌ی ساندا را از آن خود کردند و به اردوی انتخابی تیم ملی راه یافتند.

سرپرست تیم اعزامی ووشوی بانوان استان قم خاطر نشان کرد: مریم هاشمی تنها تالوکار قمی، مدال برنز و مقام سومی فرم دائو شو را کسب کرد، اما با توجه به اینکه در رشته تالو فقط مقام اول و دوم به اردوی تیم ملی دعوت می‌شوند، از راهیابی به اردوی انتخابی تیم ملی ووشو رشته تالو باز ماند.

نایب رئیس هیئت ووشوی استان قم افزود: سرمربی تیم اعزامی بر عهده خدیجه رضایی بود و رقابت‌های ووشو قهرمانی بانوان کشور و انتخابی تیم ملی در رده سنی بزرگسال از ۲۸ اردیبهشت‌ماه لغایت یکم خردادماه با حضور بیش از ۳۰۰ شرکت کننده از ۳۱ استان و مناطق آزاد در آکادمی ملی ووشو تهران برگزار شد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.