مجری «به خانه برمی‌گردیم» در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

ارتقای عملکرد «تهران 20» مشروط به افزایش زمان است

از ثانیه به ثانیه «تهران 20» برای رسیدگی به مطالبات مردم باید استفاده مفید داشت و عملکرد بهتر این برنامه مستلزم افزایش زمان پخش این برنامه در طول هفته است.

بهروز تشکر مجری برنامه‌های تلویزیونی، با شروع اجرای جدید خود در برنامه تلویزیونی «تهران 20» در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: حضور دوباره من به برنامه پرسابقه «تهران 20» با اولین روز حادثه تلخ پلاسکو رقم خورد. گذشته براین من در دوره‌ای سه ساله، هم مجری و سردبیر این برنامه بودم، اما پس از حادثه پلاسکو روز پنجشنبه با بنده تماس گرفته شد تا به صورت ویژه «تهران 20» را در بخش‌های مختلف و زمان بندی‌های متعدد به جهت اطلاع رسانی به هموطنان تهرانی خود به روی آنتن ببریم. به همین منظور در روز جمعه نیز تا پایان کار ساختمان پلاسکو برنامه داشتیم و بعد از گذر زمان به دستور مدیریت شبکه کار خود را ادامه دادم.

وی در ادامه با بیان اینکه از ثانیه به ثانیه «تهران 20» باید استفاده مفید داشت، درخصوص روند و هدف این برنامه تلویزیونی اظهار داشت: «تهران 20» با توجه به ماهیت موضوعی و تحلیلی که در هر برنامه دارد، جایی برای پرداختن به حواشی نیست، بلکه باید از ثانیه به ثانیه برنامه برای پیگیری و رسیدگی به مطالبات، دغدغه ها و مشکلات مردم شهر تهران استفاده مفید شود.

مجری برنامه تلویزیونی «به خانه برمیگردیم» افزود: اهالی شهر تهران می‌توانند از طریق سامانه پیامکی سوالات و دغدغه های خود را مطرح کنند و ما با توجه به حضور مهمانان در استودیو و یا گفتگو های تلفنی سوالات مردم را به فراخور موضوع برنامه بیان می کنیم.

تشکر تاکید کرد: پس از گذشت چند سال باید برای اصل اعتبار «تهران 20» تلاش کنیم، این برنامه جای بحث و مطرح کردن موضوعات بیشتری دارد و می توانیم مدت زمان بیشتری را برای برنامه درنظر بگیریم و سه شب اجرا افزایش پیدا کند.

وی در ادامه بیان کرد: برخی از مدیران فکر می‌کنند «تهران 20» جایی برای بیان عملکرد و فعالیت های نهاد و سازمان هایشان است، بلکه به این معنی نیست و به آنها در این برنامه فرصتی داده شده تا با شنیدن مشکلات مردم راهکارهایی را برای بهبود اوضاع شهر ارائه دهند.

تشکر عنوان کرد: «تهران 20» با توجه به سابقه و درصد بالای مخاطبانی که دارد، رسالتش فراتر از بحث های حاشیه‌ای و انتقادی است. ما در این برنامه قصد اطلاع‌رسانی نداریم، بلکه مجله‌ای تحلیلی است که در فواصل مختلف گاهی اطلاع رسانی هم می کند.

وی با اشاره به حضورش در برنامه «به خانه برمی گردیم»، پیرامون اجرای دو برنامه متفاوت «تهران 20» و «به خانه برمیگیردیم» گفت: تمام پارامترهای این دو برنامه با هم کاملا متفاوت است. «تهران 20» یک برنامه گفتگو محور پیچیده و به «خانه برمی‌گردیم» در قالب برنامه‌ای اجتماعی و خانواده محور است که هر کدامشان با سابقه پخشی که دارند، مخاطبان خود را جذب می کنند.

تشکر در پایان اجرای برنامه های خانواده محور را برعهده مدیران هر خانه و کسانی دانست که تجربه خانه داری دارند و درباره اجرای برنامه «به خانه برمیگردیم» بیان کرد: به عقیده من برنامه هایی که محوریت خانه و خانواده دارند را نمی توان به عهده مجریان مجرد سازمان گذاشت، این دست برنامه ها را باید افرادی که تجربه خانه‌داری و مدیریت خانواده دارند، به اجرا دربیاورند.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار