امیرعباس خلیلی مجری برنامه "بچه‌های ایران":

جوان بودن گروه یکی از دلایل موفقیت برنامه است/ "بچه‌های ایران" همیشه هم گام مناسبت‌ها بوده

پویا و جوان بودن عوامل "بچه‌های ایران" به عنوان یکی از دلایل اصلی موفقیت در پیشبرد برنامه است.

امیرعباس خلیلی مجری برنامه "بچه های ایران" در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران، گفت: اجرای 2 نفره در برنامه "بچه‌های ایران" در راستای پیشبرد برنامه طراحی شده و همین امر موجب شده مجریان در برنامه با معیار مناسب برای گفتگو اجرای خوب و یکدستی به وجود آید.

وی با اشاره به اهمیت دانش و آگاهی در اجرا افزود: بدون شک اولین مشخصه‌ای که یک مجری می‌تواند در برنامه زنده آن را با خود همراه داشته باشد، اطلاعات و دانش بالای او است تا به این طریق بتواند کار خود را به سمت جلو سوق دهد و علاوه بر داشتن درک بهتر بتواند در آن واحد در خصوص موضوع مورد نظر صحبت کند.

خلیلی گفت: یک مجری با زبان منطق می‌تواند بهتر با مخاطب ارتباط برقرار کند به طوریکه مسائلی که مطرح می‌کند تحلیل شخصی خود نباشد.

وی درخصوص استقبال مردم از برنامه "بچه‌های ایران" عنوان کرد: در محیط بیرون از استودیو، مردم با انرژی خوب و عکس‌العمل‌های مختلفی که به ما می‌دهند نیز نقش موثر وبسزایی در هدایت و پیشبرد برنامه دارند.

وی بیان کرد: یکی از ویژگی‌های این برنامه این است که برنامه "بچه‌های ایران" همواره هم گام مناسبت‌ها بوده که می‌توان به ویژه برنامه"ماه ماه" به مناسبت ماه مبارک رمضان، "بچه‌های انقلاب"، "بوی عید" و "بچه‌های غزه بچه‌های ایران" برای حمایت از کودکان مظلوم و بی‌دفاع غزه اشاره نمود.

وی با اشاره به اینکه از مجریان برنامه تلویزیون به اجرای فرزاد حسنی علاقه دارد افزود: خدا را شاکرم به عنوان مجری در گروه برنامه سازی "بچه‌های ایران" با جوانان سر و کار دارم.

وی یادآور شد: یکی از دلایل موفقیت برنامه جوان بودن گروه است از علی طلوعی مدیریت شبکه جهانی جام جم، محمد میرکیانی مدیرگروه کودک و نوجوان، محمود سلامیان تهیه کننده و عوامل برنامه به ویژه مجریان "بچه‌های ایران" تشکر می‌کنم.


انتهای‌پیام/ اس
 

برچسب ها: خلیلی ، بچه ها ، جام جم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار