«ماه خدا» از استاد کریم خانی تجلیل می کند

با نزدیک شدن به پایان ماه رمضان و فرارسیدن عید سعید فطر، برنامه سحرگاهی «ماه خدا» از استاد کریم خانی تجلیل می کند.

علیرضا قطبی تهیه کننده برنامه «ماه خدا» در خصوص روزهای پایانی برنامه و ویژگی‌های آن در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بیان کرد: با نزدیک شدن به عید سعید فطر وله های تبریک عید را در فواصل برنامه پخش خواهیم کرد. همچنین جمع خوانی آقایان سادات رضوی، حسن زاده، امین مقدم و دیگر دوستان، از دیگر بخش هایی است که برای برنامه پایانی در نظر گرفته شده است.

وی در ادامه در مورد بخش دیگری صحبت کرد و توضیح داد: یکی از بخش‌هایی که در «ماه خدا» خواهیم داشت، تجلیل از استاد کریم خانی است. در این وله که مدت زمان آن 7 دقیقه است، شعرهای کریم خانی و صدای او پخش می شود. به علاوه سلطانی، مجری برنامه نیز در مورد وی صحبت هایی را خواهد داشت.

قطبی خاطرنشان کرد: با توجه به کسالتی که استاد کریم خانی دارد، امسال نتوانستیم خیلی از حضور او در برنامه استفاده کنیم. به همین دلیل سعی کردیم با برگزاری این تجلیل از او تقدیری به عمل آوریم.  

تهیه کننده «ماه خدا» عنوان کرد: در برنامه امسال سعی کردیم بیشتر به بحث اقتصاد مقاومتی و مرزبانان کشور بپردازیم. مجری در نهایت از این قشر و زحماتی که کشیده اند تشکر می کند. چرا که در روزهای ماه رمضان حفاظت از مرزها کاری دشوار و قابل تقدیر است. به علاوه افراد سخت کوشی که چرخ های اقتصادی کشور با وجود آنها می چرخد نیز لایق یاد کردن و تشکر کردن هستند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: به طور کل سخن بزرگان، فرصت هایی که در پایان ماه بدست آمده اند و مباحثی در همین خصوص از جمله موضوعاتی است که در برنامه مطرح می شوند.

«ماه خدا» وی‍ژه برنامه سحرگاهی شبکه یک به تهیه کنندگی علیرضا قطبی و سعید عباسی است که با آغاز ماه رمضان به روی آنتن رفته است.
 
آخرین شب از پخش برنامه «ماه خدا» که در سحرهای ماه رمضان به طور زنده به روی آنتن می رفت، حوالی ساعت 2 بامداد با اجرای حسن سلطانی با این ماه عزیز وداع خواهد کرد.



انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار