صحیفه رضوی خوانی با حضور هنرمندان و بازیگران در «ماه خدا»

«ماه خدا» ویژه برنامه سحرگاهی شب های ماه مبارک رمضان با تغییراتی چشمگیر و با حضور هنرمندان روی آنتن می رود.

سعید عباسی تهیه کننده برنامه سحرگاهی «ماه خدا» در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص تغییرات این برنامه گفت: «ماه خدا» ویژه برنامه سحرگاهی ماه مبارک رمضان که پانزده سال از عمر آن می‌گذرد و هر شب مهمان خانه مردم خواهد بود و دو ساعت قبل از اذان با برنامه‌های متنوع لحظات معنوی را برای روزه داران مهیا می‌کند.

وی افزود: یکی از تغییراتی که در این برنامه ایجاد شده دکور برنامه است که به طور کلی فضایی خارج از استودیو را به آن اختصاص دادیم و همچنین میان برنامه‌هایی با موضوع اقتصاد مقاومتی که ویژه زحمت کشان مشاغل سختی چون صنعت گران، کارکنان معدن و دیگر مشاغل سخت است که حال و هوای سحرگاهی آن ها مستندهایی را به تصویر کشیدیم. 

وی ادامه داد: قرائت‌های قرآنی و مناجات خوانی در چنین فضاهایی ضبط شده که می‌تواند برای مخاطبان جذاب باشد. همچنین دعای سحر که در 8 فضای مختلف توسط مناجات خوانانی چون احمد زین العابدین،  محمد رضا غلامرضا زاده و محمد رضا پور زرگری قرائت می شود. 

عباسی در ادامه در خصوص حضور برخی از هنرمندان در جهت خواندن صحیفه رضوی اظهار داشت: بعد از خواندن دعای سحر بخشی را به خواندن صحیفه رضوی اختصاص دادیم که توسط هنرمندان خوانده می شود و هنرمندانی چون امیر حسین مدرس، محمد حسین لطیفی، بهروز رضوی، فرخ نعمتی، زهیر یاری در این بخش ما را یاری کردند و دیگر دوستانی که در آینده شاهد همکاری آنان خواهیم بود.

وی تصریح کرد: بخش های دیگری چون وصیت نامه شهدا و پخش قسمت هایی از مراسم حاج منصور ارضی و مناجات های شبانه توسط ستاره عقیلی،  علیرضا قربانی و دیگر مناجات هایی که برای مردم حس نوستالژیک دارد را پخش خواهیم کرد. 

وی خاطرنشان کرد: ویژه برنامه های دیگری برای شب های قدر تهیه کردیم که در آینده مردم شاهد آن خواهند بود، تیم کاری این برنامه تمام تلاش خود را در راستای جلب نظر مخاطبان در پیش گرفته که امیدواریم مورد رضایت مردم واقع شود.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۷ ۲۶ خرداد ۱۳۹۵
با سلام اینجانب محمد زنگویی دانشجوی اب خیز داری کشاورزی استان بوشهر تحصیل نمودم می خواستم از بازیگران و هنرمندان سینما در ماه مهمانی خدا حضور دارند تقدیر و تشکر نمایم با تشکر
آخرین اخبار