در مراسم تقدیر از برگزیدگان برنامه‌های ماه رمضان و تابستان سیما /3

"ماه عسل" و "مدینه" بیشترین جوایز را به خود اختصاص دادند

"مدینه" و "ماه عسل" به عنوان پربیننده ترین برنامه ها و مجموعه نمایشی که در ماه مبارک رمضان روی آنتن رفتند، بیشترین جوایز را به خود اختصاص دادند.

به گزارش خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران حاضر در تالار مولانا در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما؛مراسم تقدیر از عوامل برنامه ماه مبارک رمضان و تابستان 93 با حضور برخی از عوامل فیلم‌های تلویزیونی برگزار شد. جوایز برگزیدگان برنامه ساز ماه مبارک رمضان در این مراسم به شرح زیر اعلام شد:

در بخش مسابقه، رضا درویش نوری و محمد جواد قلیچ خوانی برای "1448" و در بخش برنامه های ترکیبی، سید کاظم احمد زاده، تهیه کند "جشن رمضان" و امیر قریشی تهیه کننده "قند پهلو" جوایز  را به خود اختصاص دادند.

در بخش مجریان مسابقات، ناصر فیض، شهرام شکیبا، رضا رفیع، در بخش مجریان برگزیده، محمد یراق بافان و در بخش بهترین برنامه گفتگو محور، سعید رشیدی، احمد پورقاسم، رامین موسوی ملکی و برای برنامه این شبهای شبکه یک سیما، یونس قاسمی و علی درست کار و شهاب کسرایی جوایز را از آن خود کردند.

در بخش دست اندرکاران حوزه تولیدات طنز، جواد فرهانی، تهیه کننده ی "خندوانه" و رامبد جوان کارگردان این برنامه، به عنوان برندگان این بخش اعلام شدند.

در بخش برنامه های لیالی قدر، مجید خواجه نژاد، محمدرضا ماندگاران و در بخش معرفی بهترین برنامه برگزیده کودک، سارا روستا پور، مجری و تهیه کننده برنامه "گل آموز"، برگزیده شدند.

بنابر این گزارش، محمد سلامیان، تهیه کننده ی "بچه ایران، بچه های غزه" در شبکه ی جهانی جام جم جز برگزیدگان بخش کودک بود.

در حوزه گرافیک سعید بانی و در بخش بهترین برنامه سحر ماه مبارک رمضان، حسن سلطانی به عنوان بهترین مجری برای برنامه ماه خدا معرفی شدند.

در بخش بهترین کارشناس، حجت الاسلام محمدی، در بخش بهترین ویژه برنامه سحر، علیرضا قطبی، سید کمال هاشم زاده و پورضرغام و در بخش بهترین مجری استار، احسان علیخانی، برای "ماه عسل" و سید وحید مرتضوی" برای ویژه برنامه ی افطار شبکه قرآن انتخاب شدند.

در بخش بهترین دکور استودیویی، پیمان قانع، برای دکور "ماه عسل"، در بخش فعالان پخش شبکه های سیما، اکبر براتی، عیوب سلیمی، مجید خواجه نژاد، در بخش بهترین آیتم، عادل فردوسی پور، در بخش بهترین نماهنگ، میثم محمد حسنی، میثم مظفری و حامد زمانی و در بخش بهترین مستند ویژه سیمای قدس، امیرحسین نوروزی، حبیب الله قالی نژاد و مرتضی شعبانی تهیه کننده‌ی "دیوار شکسته" از شبکه ی چهار و یک سیما، برگزیده شدند.

در بخش مجموعه های نمایشی، سیروس مقدم برای کارگردانی "مدینه"، در بخش بهترین فیلم نامه، سعید نعمت الله، در بخش بهترین بازیگران زن، پریوش نظریه و شبنم مقدمی، در بخش بهترین بازیگر مرد، مهدی سلطانی سروستانی مورد تقدیر و تشکر قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران، سیروس مقدم، زینب تقوایی، مجید صالحی، شبنم مقدمی، مهدی سلطانی سروستانی، رامبد جوان، سعید نعمت الله، احسان علیخانی، علی درستکار، حسن سلطانی به همراه جمعی دیگر از برگزیدگان در تالار مولانا برای این مراسم گردهم آمدند.

در مراسم تقدیر از برگزیدگان برنامه‌های ماه رمضان و تابستان سیما /1
سیروس مقدم گفت: بعد از "مدینه"، "میکائیل" را به عنوان یک سریال پلیسی و با نگاهی نو به پلیس ایران می‌سازم و از زحمات و حمایت علی دارابی معاون سیما نیز تشکر می‌کنم.

در مراسم تقدیر از برگزیدگان برنامه‌های ماه رمضان و تابستان سیما /2
علی دارابی گفت: امروز در نبرد رسانه ای هستیم و افسران جنگ شما هستید و میدان جنگ استودیوها بوده تا پیام ما به مردم جهان منتقل شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ستاره
۱۱:۲۰ ۱۰ شهريور ۱۳۹۳
ماه عسل بهترین برنامه ی ماه مبارک رمضان بود امیدوارم جلسات نقد و بررسی پر باری واسش بگذارند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۱ ۱۰ شهريور ۱۳۹۳
متأسفم که برنامه ماه عسل با اینکه ثابت شده بدون تحقیق کافی مهمان را در برنامه می آورد و امسال دو مورد به وضوح بعد از اجرای برنامه توسط خود آقای علیخانی اصلاح شد باز منتخب شده است (یک مورد فاطمه و پرستارش که جنجال رسانه ای به پا کرد و دومی مورد قتلی که عنوان شد شهید امر به معروف است و بعد گفتند اینچنین نبوده) از دست اندرکاران صدا و سیما خواهش میکنم بیشتر دقت نمایند