جمشید مشایخی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

ادعای حضور مغرضانه چهره‌های مطرح‌ در برنامه‌های خیریه‌ تعجب‌آور است

هنرمندان به تنهایی نمی‌توانند اتفاقات بزرگی را مثلا در امور خیریه رقم بزنند. بلکه هنرمندان در کنار سایر اقشار باید دست در دست هم دهند تا بتوان شاهد موجهای تاثیرگذار و مفید در جامعه بود.

جمشید مشایخی بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون در گفتگو با حوزه رادیو و تلوزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان با انتقاد شدید از کسانی که حضور در چنین برنامه‌هایی چون جشن رمضان را شو و تظاهر می‌پندارند، تصریح کرد: گاهی اوقات انسان از بعضی حرفها متعجب می‌شود. چنین ادعایی واقعا عجیب است. اگر هنرمندان وارد این مباحث نشوند پس چه کسی این کار را انجام دهد؟ به هرحال مردم به این قشر هنری اعتماد و لطف دارند و حضور ایشان می‌تواند تاثیرگذار باشد. کجای این کار خودخواهی و غرور است؟ واقعا چه چیزی جز وظیفه شناسی می‌تواند هنرمندان را به این مجامع بکشد؟ من در طول این سالها بارها و بارها شاهد این بوده ام که مردم به خاطر حضور هنرمندان وارد کار خیر شده اند.

وی در خصوص همیاری هنرمندان در جهت کمک به نیازمندان گفت: هرچند که هنرمندان می بایست در رقم زدن جریانات اجتماعی مفید، پیشرو باشند اما نباید تصور کرد هنرمندان به تنهایی می‌توانند اتفاقات بزرگی را مثلا در امور خیریه رقم بزنند. بلکه هنرمندان در کنار سایر اقشار باید دست در دست هم دهند تا بتوان شاهد موجهای تاثیرگذار و مفید در جامعه بود. 

مشایخی ادامه داد: برنامه جشن رمضان که سالهاست پیشرو در مشارکت هنرمندان و چهره‌های سرشناس در امور خیریه است برنامه بسیار مفید و تاثیرگذاری بود. حضور سید کاظم احمدزاده در رأس این برنامه هم تاثیر بسیاری دارد، چرا که نیت او همواره پاک و صحیح بوده و نیت برنامه ساز در ساخت چنین برنامه هایی بسیار تاثیرگذار است.

وی عنوان کرد: ما شاهد هستیم در چنین موضوعی بعضا اتفاقاتی می‌افتد که به وضوح نمایش و تظاهر تبلیغاتی است طبعاً تاثیری ندارد، اما احمدزاده عاشق است و همین عشق باعث موفقیت اوست. به همین دلیل من این برنامه را بسیار خوب و موثر می‌دانم و به همین جهت مردم نیز به این برنامه اعتماد دارند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار