طنین تولیدات شنیدنی شبکه های رادیویی در تابستان 94

همزمان با فصل تابستان، شبکه های رادیویی با تدارک ویژه برنامه های شاد و نشاط انگیز تلاش می کنند تا لحظات خوشی را برای اوقات فراغت شنوندگان خود به ارمغان آورند.

به گزارش حوزه رادیو و تلوزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، شبكه های مختلف رادیویی در فصل تابستان برنامه های مفرح و پرنشاطی را برای غنی سازی اوقات فراغت مخاطبان تدارك دیدند كه برخی از این برنامه ها بدین ترتیب است؛

رادیو ایران
"كوی نشاط" جنگ طنز گونه همراه با پخش آیتم های نمایشی، با پخش ترانه های شاد و نشاط انگیز ، پنج شنبه ها، ساعت 9 پخش می شود.

"سوت پایان" كاری از گروه ورزش و تفریحات با حضور كارشناسان مختلف ورزشی و صحبت در خصوص رشته های مختلف ورزشی است كه جمعه ها، ساعت 19:00  پخش می شود.

رادیو تهران
"مسابقه صد در صد" مسابقه ای شاد و نشاط انگیز با حضور شركت كنندگان تلفنی و بخش های مختلفی چون بخش نمایشی، تقلید صدا، اطلاعات عمومی و... كه روزهای  شنبه تا پنج شنبه، ساعت پخش 18:00 پخش میشود .

"عصر بخیر تهران" جنگ عصرگاهی مفرح و شاد با محور بررسی مسائل روز شهری، پخش موسیقی شاد، گفتگوها و گزارش های مردمی ، آیتم نمایشی، بررسی مسائل شهری و.... كه روزهای شنبه تا پنج شنبه، ساعت 16:00 پخش خواهد شد.

رادیو جوان
"لنگ ظهر" ویژه برنامه تابستانه رادیو جوان كه با استفاده از زبان طنز برای تغییر رویه زندگی جوانان امروز و پرهیز از تنبلی آنها تلاش می كند . بررسی درگیری های جوانان در دنیای مجازی و زمانی كه در طول روز به همین دلیل از دست می دهند، از جمله موضوعات برنامه است .شنبه تا چهارشنبه، ساعت 14:00 می توانید این برنامه را بشنوید .

"جوان ایرانی سلام" برنامه اجتماعی كه به موضوعات مختلف جوانان و مسائل مرتبط با آنها می پردازد، این برنامه مفرح و صبحگاهی، با هدف اطلاع رسانی از اخبار مهم و رویدادهای كشور و... تهیه و پخش می شود . روزهای  شنبه تا پنج شنبه، ساعت 6:45 می توانید شنونده این برنامه باشید .

رادیو سلامت
" خانه آرزو" بهینه سازی و نحوه  گذراندن اوقات فراغت در خانواده، روزهای پخش: پنج شنبه ها، ساعت  20

"سایه بان آرامش" كاری از گروه بهداشت روانی رادیو ایران كه به بررسی اثرات تفریح بر سلامت روان می پردازد. روزهای پخش: شنبه تا چهارشنبه، ساعت 14:05

"صبح و زندگی" این برنامه كه با تلاش گروه اجتماعی تهیه می شود، به بررسی نقش اوقات فراغت بر سلامت فردی،‌خانوادگی و اجتماعی می پردازد. روزهای پخش: شنبه تا پنج شنبه، ساعت 6:30 پخش می شود .

رادیو فرهنگ
" مشاعره" این برنامه با حضور مشاعره كنندگان خردسال، كودك، نوجوان و بزرگسال پخش می شود و پس از گذست هر چهار برنامه ،مشاعره كنندگان برای انتخاب برگزیده نهایی با یكدیگر به رقابت می پردازند. این برنامه فضایی شاد و مفرح دارد و با رویكرد ادبی ، آیینی به ویژه در مناسبت های مذهبی تقدیم شنوندگان می شود. مشاعره از سه بخش آوایی، لغات مشروط و سرعتی تشكیل شده است و روزهای یكشنبه ، ساعت 16 پخش می شود .

رادیو قرآن
" قرآن، كتاب زندگی" آموزش قرائت، روخوانی و حفظ سوره یاسین ویژه طرح تابستانی به كارشناسی آقای فرخی، آیتم های گوناگونی دارد : آموزش تجوید آیات، آموزش حفظ، آموزش مفاهیم، نكات صرف و نحوی و مفردات، نكات ادبی از جمله آیتم های آموزشی است. بخش مسابقه ای برنامه نیز شامل مسابقه پیامكی، مسابقه تلفنی، مسابقه خانواده های قرآنی، مسابقه اینترنتی، معرفی بانوان قرآن پژوه یاسینی و پخش زنده است.  برنامه مشترك با سیمای قرآن ویژه طرح 1449 با محور سوره یاسین، روزهای شنبه تا پنج شنبه، ساعت 17:30 پخش می شود .

رادیو نمایش
" ضربه آخر" با موضوع یك مهاجر غیرقانونی مكزیكی در لس آنجلس است كه در اوقات فراغت در یك تیم فوتبال محلی بازی می كند . در میان راه با اتفاقاتی مواجه می شود و...

این نمایش روزهای 10 تا15  مرداد ساعت 15 پخش می شود .

رادیو ورزش
" تابستانه" عنوان برنامه ایست كه به منظور بررسی وضع برنامه ریزی در حوزه اوقات فراغت در تابستان پخش می شود. این برنامه كاری از گروه ورزش و تفریحات رادیو ورزش است و از بخش هایی چون گزارش از سطح شهر، قطعات نمایشی تشكیل می شود. این برنامه جمعه ها، ساعت 12:05 پخش می شود .

"گردش و ورزش" این برنامه كه كاری از گروه ورزش و تفریحات رادیو ورزش است، با هدف معرفی جاذبه های گردشگری در قالب ورزشی، تفریحی طراحی شده است. به عنوان نمونه پارك جنگلی لار و پارك ملی سرخه حصار از جمله مكان هایی هستند كه در این برنامه معرفی شده اند . جمعه ها ساعت 14:15 نیز این برنامه روز آنتن رادیو ورزش می رود .

رادیو صبا
"دور دنیا در 15دقیقه" سیر و سفر به مكان های دیدنی ایران و جهان و معرفی امكان زیارتی، سیاحتی، طبیعی، توریستی و... شهرهای مختلف .این برنامه هر روز ساعت 9   پخش می شود.   
" چهل تیكه" برنامه ای تركیبی با رویكرد بررسی مسائل روز جامعه و مهم ترین محورهای اقتصادی، اجتماعی، تفریحی، سرگرمی و....است كه  روزهای  زوج، ساعت 15 پخش می شود .

در این ایام سایر شبكه های رادیویی نیز به فراخور مأموریت برنامه های متنوعی را تقدیم شنوندگان خواهند كرد .


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار