برج میلاد میزبان کودکان ایرانی می‌شود/ ادای دین شبکه جهانی جام جم به کودکان غزه

پنجشنبه 16 مرداد سال جاری، برج میلاد میزبان کودکان و هنرمندان سرشناس ایران زمین می‌شود.

علی طلوعی،‌ مدیر شبکه جهانی جام جم با اشاره به هدف برنامه بچه‌های ایران- بچه‌های غزه در گفتگو با خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: با تدبیر معاون سیما، شبکه جهانی جام جم ماموریت پیدا کرد که با همکاری تمام ظرفیت شبکه‌های تلویزیونی در حوزه کودک و نوجوان،‌ ویژه برنامه‌ای را تحت عنوان بچه‌های ایران – بچه‌های غزه، روی آنتن ببرد.
 
وی با اشاره به اهداف این شبکه تلویزیونی در فرصت اندک در اختیار داشته، تصریح کرد: به دلیل فرصت محدود ما، دیگر شبکه‌های سیما به کمک ما آمدند که در طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه در پیش رو برنامه‌هایی را روی آنتن ببریم و به دنبال آن در یک فراخوانی که در فواصل برنامه اعلام می‌شود، با یک حرکت گسترده روز پنجشنبه 16 مرداد همه کودکان ایرانی در برج میلاد دور یکدیگر جمع می‌شوند.
 
مدیر شبکه جهانی جام جم در خصوص اختتامیه برنامه بچه‌های ایران – بچه‌های غزه گفت: اختتامیه برنامه "بچه‌های ایران – بچه‌های غزه" در 16 مرداد در برج میلاد برگزار می‌شود و به دنبال آن همه عموهای دوست داشتنی بچه‌ها حضور خواهند داشت.
 
طلوعی ادامه داد: در برج میلاد طوماری با امضا هنرمندان و نویسندگان کشور به ثبت می‌رسانند و آن را به مجامع بین المللی خواهند فرستاد.
 
وی درباره هدف دیگر شبکه جهانی جام جم گفت: ساخت این برنامه ادای دین ما به کودکان غزه غاست و به طور کلی وظیفه رسانه ملی و هر رسانه آزادیخواه دیگر بوده که برای این کودکان کاری کند.
 
انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار