بررسی شرایط بخشش در "با اجازه"

برنامه تلویزیونی "با اجازه" فردا دوشنبه 27 مرداد به موضوع بخشش از منظر حقوق اولیای دم در گفت و گو با کوروش تهامی بازیگر سریال "زیر تیغ" اختصاص می یابد.

به گزارش  حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران  به نقل از روابط عمومی شبکه سه سیما، رضا بجکار رئیس اداره قضایی اداره کل زندا‌ن‌های استان تهران و مصیب علیپور پدری که فرزندش قبل از قصاص بخشیده شده است، از میهمانان دیگر این برنامه هستند.

الهه بهبودی تهیه کننده این برنامه اظهار داشت: موضوع بخشش و قصاص از موضوعات روز جامعه و مبتلا به است چنانچه بخشش حق است و قصاص هم حق که فرد می تواند از آن استفاده کند یا از آن بگذرد و دعوت از آقای تهامی به این خاطر است که ایشان با توجه به نقشی که در سریال"زیر تیغ" داشتند، به چنین سرنوشتی دچار شدند و آقای علیپور نیز فرزندشان تا پای چوبه دارهم رفت اما اولیای دم از حق خود برای قصاص منصرف شدند.

این برنامه کاری از گروه اجتماعی شبکه سه سیماست که تهیه کنندگی آن را الهه بهبودی و رضا منتظری مقدم بر عهده دارند. این برنامه دارای 56 قسمت 50 دقیقه ای و گفت و گو محور است که توسط مریم هاشم پور و حسین کلهر اجرا می شود.

برنامه "با اجازه" از منظری تحلیلی، اجتماعی و روان شناسانه مشکلات و مسائل اجتماعی را زیر ذره بین بررسی و واکاوی قرار می دهد و از شنبه تا چهارشنبه هر هفته ساعت 11 و 40 دقیقه روی آنتن می رود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار