خلبان یونایتد ایرلاینز به علت انتقاد از ترامپ و کلینتون اجازه پرواز نگرفت

خلبان شرکت هواپیمایی یونایتد ایرلاینز به علت انتقاد از رئیس‌جمهور آمریکا و رقیب انتخاباتی سابق او، اجازه پرواز نگرفت.

خلبان یونایتد ایرلاینز به علت انتقاد از ترامپ و کلینتون اجازه پرواز نگرفت
به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از رویترز، خلبان هواپیمای شرکت یونایتد ایرلاینز که دیروز از «آستین» ایالت تگزاس، عازم سان فرانسیسکو در کالیفرنیا بود، به علت رفتار نابهنجار از هواپیما اخراج شد. 

یکی از مسافران هواپیما به نام «پم اونیل» Pam O'Neal گفت: «او که مانند شهروندان عادی لباس پوشیده بود، از ما خواست رأی بگیریم و ببینیم آیا باید یونیفورم بپوشد یا همین طوری پرواز کند. خلبان همچنین در ابتدای سخنانش گفت از بین ترامپ و کلینتون، به هیچ کدام از آنها رأی نداده است، زیرا آنها مشتی دروغگو هستند.»

یکی دیگر از مسافران هواپیما به نام نوئل پرتوگال Noel Portugal گفت: «زمانی که این اتفاق افتاد، نیمی از مسافران پیاده شدند. این طور شد که یونایتد ایرلاینز متناسب با شرایط اقدام کرد، پرواز را به تأخیر انداخت و خلبان دیگری برای ما آوردند.»

مسئولان هواپیمایی یونایتد ایرلاینز نیز این موضوع را برای رسانه‌ها تأیید کردند که خلبان زنِ این شرکت هنگام سوار شدن بر هواپیما، یونیفورم رسمی نداشته است. سخنگوی این خط هوایی گفت مشخص نیست چرا خلبان را با لباس‌های عادی به داخل هواپیما راه داده اند. پرواز روز شنبه به مقصد سان فرانسیسکو با دو ساعت تأخیر انجام شد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار