اصفهان؛

توسعه صحن امامزاده محمد چناررود موجب رونق گردشگری چادگان می‌شود

توسعه امامزاده محمد(ع) پرمه در بخش چناررود شهرستان چادگان موجب رونق گردشگری مذهبی در این بخش می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،رئیس هیأت امنا امامزاده محمد(ع) پرمه چناررود  اظهار کرد: یکی از راه‌های توسعه بخش چناررود و روستای پرمه جذب گردشگر در شهرستان است که با توجه به آب و هوای بسیار خوب و هوای پاک این روستا می‌تواند گردشگری مذهبی را به‌ عنوان مقصد اصلی گردشگران در استان و کشور تبدیل کند.

اردشیر فرخوند افزود: اگر با کمک خیرین زیرساخت‌های امامزاده محمد(ع) پرمه تقویت شود می‌توان زمینه حضور گردشگران مذهبی را در این بخش فراهم کرد چرا که گردشگر در مسافرت علاوه بر استراحت و تفریح احتیاج به آرامش روحی و روانی دارد که وجود امامزاده پرمه در مکانی بسیار با صفا می‌تواند آرامش‌بخش روحی زائر و گردشگر باشد.

رئیس هیأت امنا امامزاده محمد(ع) پرمه چناررود تصریح کرد: امامزاده محمد در روستای پرمه در غرب شهرستان چادگان قرار دارد که مسافت این روستا با مرکز شهرستان 40 کیلومتر است که در ایام سوگواری کلیه عزاداران این بخش که شامل 12 روستا هستند به این امامزاده آمده و به سوگواری و عزاداری می پردازند.

وی بیان کرد: روستای پرمه در فصل بهار و تابستان پذیرای مسافران و گردشگران از نقاط مختلف شهرستان و استانهای کشور است که با حضور خود در این مکان مقدس علاوه بر زیادت از آب و هوای بسیار مطلوب آن استفاده می کنند.

فرخوند به کمبودهای این امامزاده اشاره کرد و اظهار داشت: انتظار داریم دولت به‌ ویژه سازمان اوقاف و امور خیریه شهرستان و خیرین با سرمایه‌گذاری بتوانند روند توسعه این آستان مقدس را سرعت ببخشند تا مسافران و گردشگران برای اسکان با مشکل روبرو نشوند.




انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.