افزایش 114 درصدی ورود گردشگران خارجی به ایران

رییس سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری گفت: فراهم کردن فرصت های گردشگری سبب افزایش 114 درصدی ورود گردشگران خارجی به ایران شده است .

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ زهرا احمدی پور  رییس سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری در شورای اداری استان مرکزی گفت: سال 2017 میلادی به عنوان سال گردشگری در جامعه جهانی معرفی شده و ایران توانسته در سال های اخیر فرصت های گردشگری را فراهم آورد که افزایش 114 درصدی ورود گردشگران خارجی به ایران گواه این موضوع است . 

 وی با تاکید بر فراهم آوردن بسترهای لازم برای رونق گردشگری و توسعه کشور گفت : توسعه صنعت گردشگری رکنی مهم برای دستیابی به توسعه و بالندگی است .

زمانی قمی استاندار مرکزی هم در جلسه این شورا گفت : ظرفیت های گردشگری این استان در نوع خود منحصر به فرد است و می توان از این ظرفیت ها برای ایجاد اشتغال و توسعه اقتصادی بهره جست .

وی افزود : در 9 ماهه نخست امسال 179 میلیون دلار واردات و بیش از 430 میلیون دلار صادرات در استان صورت پذیرفته که بیانگر رشد اقتصادی استان است .

بازدید از قنات جهانی ابراهیم آباد اراک ، زادگاه امام خمینی (ره) و ارگ تاریخی مشیجان و حضور در مراسم قالیبران خمین از برنامه های سفر یک روزه رییس سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری به اراک بود که پیش از حضور خانم احمدی پور در جلسه ی شورای اداری استان انجام شد.
انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.