اصفهان؛

مردم ایران بار دیگر شکوه و وحدت وصف ‌ناپذیر خود را به جهانیان نشان خواهندداد

امام جمعه کاشان گفت: ملت بزرگوار ایران فردا با حضوری آگاهانه خود طعم تلخ یأس و ناامیدی را به دشمنان انقلاب خواهند چشاند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،آیت الله عبدالنبی نمازی درپیامی با گرامیداشت ایام‌الله 22بهمن، تاکید کرد: قریب به چهار دهه از پیروزی انقلاب اسلامی ایران می‌گذرد، با پیروزی انقلابمان که به فرمایش امام راحل(رحمه‌الله‌علیه) «انفجار نور بود» به ظلم و سیاهی، فساد و تباهی خاتمه داده شد و رژیم منحوس پهلوی باوجود پشتیبانی همه‌جانبه آمریکا، شیطان بزرگ نتوانست به حیات شوم و ننگین و سراسر ظلم و جنابت خود ادامه دهد.

وی در این پیام افزوده است: در طول دوران پس از پیروزی انقلاب ملت مؤمن و وفادار ایران اسلامی با انواع و اقسام توطئه‌ها، تهدیدها و تحریم‌ها مواجه بوده است اما هیچ‌یک از این ترفندها و حتی جنگ هشت‌ساله تحمیلی نتوانست در صف فولادین این ملت خللی ایجاد و بنیاد مستحکم انقلاب را سست کند.

در پیام عضو ارشد جامعه مدرسین حوزه علمیه قم همچنین آمده است: به حول و قوه الهی و با عنایات حضرت ولی‌عصر امام زمان (عج) و رهبری امام عزیزمان (رحمة الله علیه) و سلاله پاکش رهبر معظم انقلاب حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای (دام‌ظله العالی) ملت شجاع، غیور و مجاهد ایران اسلامی توانست با تحمل زحمتها و لطمه های فراوان به‌عنوان ملتی قدرتمند، بزرگ و عزتمند خود را به جهانیان معرفی کند.

آیت الله نمازی در این پیام تصریح کرده است: ملت بزرگوار ایران با آگاهی، بصیرت و صبر و مقاومت توانست بر دشمنان بی‌دین و بی‌رحم خود مسلط شده و طعم تلخ یأس و ناامیدی را به آنها‌ بچشاند و درسی برای دیگر مستضعفان در سراسر جهان باشد.
امام جمعه کاشان در بخش پایانی این پیام ابرازامیدواری کرده است خداوند تبارک و تعالی ما را از یاران و منتظران حضرت مهدی ارواحنا فداه محسوب و انقلابمان را به انقلاب آن حضرت متصل نماید.




انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.