قزوین ؛

اتكا به آموزه های دينی راه رسيدن به آگاهی است

رئیس سازمان بسیج رسانه استان قزوین گفت: خبرنگاران به تمام مسائل روز جامعه آگاهی داشته و این مهم تنها با اتکا به آموزه‌های دینی تحقق می‌یابد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، از قزوین ؛ محمد سرباز در دیدار با آیت‌الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان قزوین  اظهار کرد: یکی از رسالت‌های اصحاب رسانه ترویج و انتقال اخبار درست به مردم جامعه است.

وی با بیان اینکه آموزه‌های دینی باید از سوی اصحاب رسانه تبیین و تقویت شود، ادامه داد: خبرنگاران به تمام مسائل روز جامعه آگاهی داشته و باید در این زمینه اطلاع‌رسانی مطلوب فراهم شود و این مهم تنها با اتکا به آموزه‌های دینی تحقق می‌یابد.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان قزوین عنوان کرد: یکی از مهم‌ترین رسالت رسانه‌ها، آگاهی‌بخشی به جامعه بوده و این امر باید از سوی آنان تحقق و گسترش یابد.

سرباز با اشاره به حضور پرشور مردم قزوین و سراسر کشور در راهپیمایی 22 بهمن یادآور شد: این راهپیمایی همایش ملی و حرکت سراسری بود و مردم ایران اسلامی در طول 37 سال گذشته تمام توطئه‌های بدخواهان را با بصیرت و ولایتمداری واقعی خنثی کردند.

این مسئول خاطرنشان کرد: مردم با حضور در راهپیمایی نشان دادند که اجازه نمی‌دهند دشمنان، انقلاب اسلامی را مورد هجمه‌های خود قرار دهند چراکه دشمن از راه‌های مختلف سعی در نفوذ به این نظام را دارد.

گفتنی است، در این دیدار خبرنگاران اصحاب رسانه استان قزوین دیدگاه‌های خود را در خصوص تدوام جلسات رسانه‌ای و غیره بیان کردند که در این راستا بحث و تبادل نظر شد.


انتهای پيام/پ


برچسب ها: جامعه ، آگاهی ، آموزه ، دینی ، قزوین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.