اصفهان؛

راهپیمایی 22 بهمن امسال در میدان امام برگزاری می شود

رئیس ستاد دهه فجر استان اصفهان گفت: راهپیمایی 22 بهمن 95 از مسیرهای هشت‌گانه ساعت 9 صبح آغاز می‌شود و با در نظر گرفتن ایام فاطمیه مراسم در میدان امام(ره) ادامه می‌یابد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،جعفر عسگری  امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهارداشت: ولایت محور وحدت است و اگر نعمت ولایت را گرامی بداریم، وحدت حفظ شده و تفرقه ایجاد نخواهد شد؛ به فرموده معصوم(ع) شکر نعمت، فتنه‌ها را از انسان دور می‌کند.

وی استقلال امروز کشور را ثمره خون شهدا دانست و افزود: اگر قدردان این نعمت نباشیم همچون حکومت منحوس پهلوی وابسته خواهیم شد.

رئیس ستاد دهه فجر استان اصفهان خودباوری را از دستاوردهای انقلاب اسلامی ذکر کرد و گفت: همواره هرکجا بر استعدادهای درونی کشور تکیه و آن را شکوفا کردیم، توانستیم بخش اعظمی از نیازهای خود را تأمین کنیم.

عسگری تصریح کرد: دشمن‌شناسی و بصیرت در جامعه، امروز همه اقشار را در برگرفته است و حتی یک دانش‌آموز دوره ابتدایی هم تشخیص می‌دهد که دشمن اصلی آمریکا و رژیم غاصب صهیونیسم است.

وی با اشاره به اینکه مردم حق نعمت انقلاب را همواره ادا کرده و از ارزش‌های به دست آمده حفاظت کردند، خاطرنشان کرد: مسؤولان فقط کافی است که در خدمت صادقانه به این مردم بکوشند چراکه مردم به سبب تعهد به انقلاب مشکلات کنونی را تحمل می‌کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان یادآور شد: نمی‌شود با شعار و فریب و دورویی رأی مردم را گرفت بلکه فرصت خدمت صادقانه می‌تواند مردم را جذب کند.

وی با اشاره به اینکه برگزاری 22 بهمن امسال در آستانه انتخابات می‌تواند دستاورد دیگری برای انقلاب باشد، تأکید کرد: این روز تجدید عهد با اسلام است و مردم به صحنه می‌آیند تا بگویند گوش به فرمان رهبر انقلاب هستند.

عسگری حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن را حامل 2 پیام اساسی دانست و گفت: پیام مردم به دوستان خارج از کشور این است که می‌توان در برابر سختی‌ها ایستاد و عزت و استقلال را نیز حفظ کرد.

وی ادامه داد: پیام حضور مردم به دشمنان خارجی نیز این است که گزینه‌های روی میز و زیر میز شما برای ما فرقی ندارد و ما تا آخر ایستاده‌ایم که این پیام الگویی برای دیگر ادیان نیز شده است.

رئیس ستاد دهه فجر استان اصفهان با اشاره به اینکه اگرچه اسم رئیس‌جمهور آمریکا عوض شده باشد ولی ماهیتش همچنان استکباری است، اذعان کرد: نمایش قدرت مردمی نظام در 22 بهمن تجلی می‌کند و موجب وحدت و همدلی بیشتر مردم خواهد شد.

وی با بیان برنامه‌های روز 22 بهمن در میدان امام، افزود: راهپیمایی از مسیرهای هشت‌گانه ساعت 9 صبح آغاز می‌شود و ساعت 9:30 صبح با در نظر گرفتن ایام فاطمیه مراسم در میدان امام(ره) ادامه می‌یابد.

عسگری عنوان داشت: محمدباقر قالیباف شهردار تهران سخنران این مراسم خواهد بود و پیش‌بینی‌های گسترده‌ای از جمله 100 غرفه عرضه محصولات فرهنگی و ایستگاه‌های صلواتی صورت گرفته تا هر چه بهتر راهپیمایی امسال برگزار شود.

وی اضافه کرد: اگر در پاسخ به شبهات جوانان کوتاهی کنیم، دیگر فرصتی برای تبیین نخواهیم داشت و چه فضایی از راهپیمایی 22 بهمن مناسب‌تر خواهد بود.

رئیس ستاد دهه فجر استان اصفهان از اصحاب رسانه خواست در دهه فجر دیدگاه اقتصادی را برای فروش بیشتر کنار بگذارند و برای رضای خدا و برگزاری حماسی راهپیمایی 22 بهمن اهتمام به خرج دهند.

وی از برگزاری نماز جمعه این هفته در مصلای امام خمینی(ره) هم گلایه کرد و گفت: اگرچه در نهایت تابع تصمیم هستیم ولی یکی از ایرادات برگزاری نماز جمعه این هفته در مصلی انشعاب نیروهای امنیتی و خدماتی و رسانه‌هاست که موجب می‌شود حضور مردم در نماز جمعه هم دچار ضعف شود در صورتی که 22 بهمن می‌تواند یکی از جلوه‌های زیبای حضور مردم در نماز جمعه را به تصویر بکشد.




انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.