سنندج؛

قدر دانی امام جمعه سنندج از مردم کردستان برای شرکت در راهپیمایی 22 بهمن

امام جمعه سنندج گفت: مشارکت حداکثری مردم در مناسبت ها از جمله راهپیمایی 22 بهمن و همچنین دو انتخبات پیش رو، مهمترین سلاح در برابر دشمنان است که یأس و ناامیدی را بر جبهه استکبار تحمیل می کند.

به گزارش خبر نگارگروه استانهای  باشگاه خبر نگاران جوان از  سنندج،ماموستا عبدالرحمن خدایی در خطبه های نماز جمعه این هفته سنندج با گرامیداشت ایام دهه مبارک فجر از حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن قدردانی کرد.

وی افزود: مشارکت گسترده مردم ایران به ویژه کردستانی های ولایت مدار و مرزنشین در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر به جهانیان نشان داد که ایرانیان برای دفاع از آرمان های والای انقلاب اسلامی و ارزش های دین مبین اسلام همواره آماده هستند.
امام جمعه سنندج تصریح کرد: حضور گسترده اقشار مختلف مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال و جشن گرفتن سی و هشتمین بهار آزادی توسط آنان دارای پیام های بسیاری برای دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی بود.

ماموستا خدایی افزود: مردم مسلمان ایران به دشمنان نشان دادند که با سلاح وحدت و انسجام ملی خویش و با مشارکت گسترده در عرصه های مختلف آماده دفاع از ارزش ها و آرمان های انقلاب هستند و به هیچ دشمنی اجازه توطئه افکنی نمی دهند.

امام جمعه سنندج در بخشی دیگر از خطبه های نماز جمعه این هفته به انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در هفتم اسفندماه سال جاری اشاره کرد و گفت: امید است مردم مسلمان ایران در انتخاب افراد با هوشیاری و بصیرت گام بردارند و شایسته ترین افراد را روانه مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی کنند.

ماموستا خدایی افزود: عرصه انتخابات یک عرصه سرنوشت ساز برای ایران اسلامی و آینده همه ایرانیان است و باید همه مردم با سلیقه های مختلف در این عرصه حضور حداکثری داشته باشند.

انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.