سنندج؛

شرکت کنندگان در راهپیمایی امروز، 7 اسفند را به حماسه تبدیل می‌کنند

فرمانده قرارگاه استانی شهید شهرامفر کردستان گفت: حضور گسترده مردم در راهپیمایی امروز حاوی پیام‌هایی است و همین افراد 7 اسفندماه امسال را به یک حماسه بزرگ تبدیل خواهد کرد.

به گزارش خبر نگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  سنندج،
سردار محمدحسین رجبی ، ضمن قدردانی از حضور باشکوه اقشار مختلف مردم در راهپیمایی امروز گفت: تا زمانی که این مردم با این اعتقاد و احساس در صحنه باشند، هیچ دشمنی یارای مقابله با انقلاب را ندارد.

وی افزود: 22 بهمن سرآغاز پیروزی اسلام بر حکومت طاغوت است و مردم با حضور در راهپیمایی امروز، جلوه‌ای دیگر از پشتیبانی خود از انقلاب را به منصه ظهور رساندند.

سردار رجبی گفت: این حضور قوی پیام‌های زیادی دارد و به اعتقاد بنده، یکی از این پیام‌ها این است، کسانی که در راهپیمایی امروز شرکت کرده‌اند، افرادی هستند که هفتم اسفندماه را به حماسه تبدیل خواهد کرد.

وی تصریح کرد: افرادی که با وجود سرما و برودت هوا در این راهپیمایی حضور پیدا کرده‌اند، نسبت به سرنوشت خود بی‌تفاوت نیستند و لذا با حضور در پای صندوق‌های رأی هم، سرنوشت سیاسی خود را نیز رقم خواهند زد.

سردار رجبی خاطرنشان کرد: اثرات خارجی این راهپیمایی باشکوه و نیز مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی بیشتر از اثرات داخلی است چرا که تمامی دشمنان انقلاب، به مسئله مشارکت مردم در این عرصه‌های سیاسی چشم دوخته‌اند.

وی در پایان ضمن قدردانی از حضور باشکوه مردم کردستان در راهپیمایی امروز 22 بهمن، گفت: اعتقاد داریم تداوم چنین حرکت‌هایی زمینه را برای حاکمیت اسلام بر جهان حاکم فراهم خواهد کرد.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.