کرمانشاه؛

تسهیل عبور و مرور يك طرفه شدن هفت خيابان و کوچه

معاون حمل و نقل و ترافيك شهرداری کرمانشاه از يك طرفه شدن هفت خيابان و کوچه در شهرک مسکن کرمانشاه در راستای مدیریت جهت و تسهیل عبور و مرور خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاهافشین لرزنگنه معاون حمل و نقل و ترافيك شهرداری گفت: پيرو تصميم شهردار  کرمانشاه و ابلاغ مصوبات شورای ترافیک، طرح يك طرفه شدن معابر دستغیب، اطلس، یاسمن، نرگس، لاله، طالقانی و سیدی تبار  شهرک مسکن اجرا شد.

وی ادامه داد: همچنین علائم و تابلوهاي مربوط هم در این خیابان‌ها نصب شد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرمانشاه هدف از  اجرا اين طرح را روان سازی ترافيك، جلوگيری از بروز تصادفات و تسهيل در سفرهای درون شهری دانست که با كارشناسی پليس راهور انجام شده است.

لرزنگنه با اشاره به اینکه پیش از این خودروها در این معابر به صورت دوطرفه تردد می‌کردند که به دلیل عرض کم خیابان ترافیک ایجاد می‌شد، ابراز امیدواری کرد: با اجرای این طرح مشکلات ترافیکی شهرک مسکن رفع شود.

وی یادآور شد: پیش از این نیز سه خیابان سطح شهر  کرمانشاه به منظور ارتقاء ایمنی معابر شهری، بازگشایی گره ترافیکی، ارتقاء ایمنی تردد، پیشگیری از حوادث احتمالی و مهمتر از همه حفظ سلامت شهروندان با تایید پلیس راهور یکطرفه و تابلوهای مخصوص نصب شد.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: کرمانشاه ، تسهیل ، عبور ، یک ، طرفه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.