کرمانشاه؛

نصرت خاص خداوندی همیشه با انقلاب بود

استاندار کرمانشاه گفت:باید از نصرت خاص خداوندی که در جریان انقلاب و همراه انقلابیون بود یاد کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛رازانی گفت: آمریکایی که این روزها با بدقولی ها و تصمیمات نابخردانه خود چهره واقعی و کریه خود را بیش از پیش به ایرانیان نشان داده است آن روزها پشتیبان اصلی رژیم پهلوی بودند. در داخل هم رژیم شاه یک ارتش بزرگ و مجهز ساماندهی کرده بود و ساواک نیز با بهره گیری از آخرین متدهای اطلاعاتی روز دنیا، فضای امنیتی و خفقان وحشتناکی را در جامعه گسترانیده بودند.


 وی گفت: همه چیز حاکی از پرهزینه بودن راهی داشت که انقلابیون به رهبری امام خمینی (ره) شروع کرده بودند. در این میان با نصرت خاص خداوندی پیروزی خیلی زودتر و سریعتر از انتظار به دست آمد.  

رازانی اظهار داشت: خداوند با نمایش باشکوه ملت در خیابان ها لرزه را بر دل شاه انداخت به گونه ای که او 2 ماه قبل از انقلاب پابه فرار گذاشت. خداوند همچنین دل ارتشیان را نیز به رحم آورد و آن کشتار وسیع و قتل عام گسترده در بحبوحه ی انقلاب صورت نگرفت.

همچنین دیدار تاریخی افسران نیروی هوایی در 19 بهمن 57 حرکتی بسیار تاثیرگذار بود و تجسم کاملی از فروریختن رژیم شاهنشاهی بود.

این مقام عالی استان تصریح کرد: در واقع با ترکیب بی مانند حضور بی سابقه ملت، رهبری بی بدیل و بی مانند امام و نصرت خداوندی، باشکوه ترین انقلاب تاریخ بشریت رقم خورد و نظام سیاسی شاهنشاهی به یک جمهوری اسلامی برآمده از رأی مردم تغییر مسیر پیدا کرد.


رازانی یادآور شد: جمهوری اسلامی نظامی است که امروزه همه به آن افتخار می کنیم. نظامی که بر اساس اصول قانون اساسی سیستمی بر اساس نظام ولایت فقیه و رأی ملت است.

انتهای پیام/ز



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.