بیرجند؛

لزوم توجه مسئولان به محرومان و مستضعفان

مسئولان نظام اسلامی نباید از محرومان و مستضعفان که سرمایه های انقلاب هستند غافل شوند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ؛حجت‌الاسلام احمد ملایی مدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد استان شب گذشته در یادواره شهیده رقیه رضایی که در مسجد امام جعفر صادق(ع) خوسف برگزار شد،گفت:شهیدان حجت خدا بر روی زمین هستند و با تمسک به آنها می توان راه نجات و سعادت را پیدا کرد.

وی با اشاره به قیام سید الشهدا و یاران با وفایش افزود:آرمان شهیدان همیشه زنده است،همچنانی که بزرگترین تجمع جهانی پس از سال ها در کربلا و در روز اربعین برپا و روز به روز بر عظمت آن افزوده می شود.

حجت الاسلام ملایی گفت:شهیدان برای حفظ اسلام،کمک به محرومان و تبعیت از ولایت فقیه از جان خود گذشتند و ما نیز امروز باید مسیر آنها را برای رسیدن به سعادت طی کنیم.

مدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد استان با انتقاد از مدیرانی که به جایگاه و مقام شهدا بی احترامی می کنند،افزود:مسئولانی که امروز بر صندلی ریاست تکیه زده اند و نسبت به آرمان های شهدا زاویه گرفته اند باید بدانند که سرنوشتشان همانند بنی صدر خواهد شد.

وی فرمایشات رهبری را نسخه بدون چون و چرای ولایت برای درمان درد ملت دانست و گفت:کسانی که در سخن،سرباز ولایت،اما در عمل بر خلاف حرف رهبری کار می کنند جایی در این نظام ندارند و به زودی مردم تکلیفشان را روشن خواهند کرد.

حجت الاسلام ملایی افزود:سرمایه انقلاب آن کارگر ، کشاورز و دامداری است که حرف رهبر را با جان و دل شنیده و با حداقل امکانات در راه توسعه اقتصاد کشور تلاش می کند.

مدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد استان بیشترین مشکلات کشور را در حوزه فرهنگ و اشتغال دانست و اظهار کرد:مسئولان باید در پایان سال اقتصاد مقاومتی گزارش دهند که در این مدت 12 ماه چه کرده اند و تا چه میزان در جهت ایجاد اشتغال موفق بوده اند.

وی گفت:سیاست ما نباید این باشد که اگر مساجد خالی شد اشکالی ندارد،مهم این است که کنسرت ها تعطیل نشوند.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.