بیرجند؛

برگزاری بیست و سومین سالگرد تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور

بیست و سومین سالگرد تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور در بیرجند برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند؛ کارشناس آموزش و پژوهش دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت:این مراسم امروز به میزبانی دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان و کانون فرهنگی هنری در مسجد امام موسی کاظم دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیرجند برگزار شد.

نخعی پور با اشاره به هدف برگزاری این مراسم افزود:وظیفه و تکلیف کانون های مساجد مقابله با تهاجم فرهنگی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و همچنین فرهنگ ناب و اصیل ایرانی اسلامی است.

وی افزود:آثار صنایع دستی موجود در این نمایشگاه کوچک اثر دست روستاییان است که در مساجد روستا از اساتید محلی خود آموزش دیده اند و برای نمایش در معرض دید قرار گرفته اند.

لازم به ذکر است در این مراسم یادبود،تقدیر و تشکر از کسانی که در طول سال پرچم داری کردند برای مساجد و تشکر از روحانیون و خادمین مساجد نیز برگزار شد.

از سال ۱۳۷۱ مبنی بر ترویج فرهنگ و هنر در بین مردم و مقابله با تهاجم فرهنگی ستاد عالی کانون های مساجد کشور شکل گرفت،که همه ساله در ۱۸ اسفندماه در سراسر کشور سالروز تشکیل ستاد عالی کانون مساجد را طی مراسمی برگزار می کنند.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار