اصفهان؛

سرمایه‌گذاری 13 شرکت و موسسه دانش‌بنیان در اراضی پارک علم و فناوری شیخ بهایی

از ابتدای سال 95 تاکنون 13 شرکت دانش‌بنیان در اراضی پارک علم و فناوری شیخ بهایی، اقدام به سرمایه‌گذاری و خرید زمین با کاربری تحقیق و توسعه، اداری و تولیدی کرده‌اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،روابط عمومی شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان، شرکت‌های همگام صنعت صدر سپاهان، دیده‌پرداز صبا، امواج نگار سپاهان، سبک بتن پرتیکان، آتیه‌سازان نوین آتبین، احیاگران قلب صنعت آسیا، شاهراه داده پارسیان، محاسبان پارس طرح، ارکان مهندسی بازار آراد، بهیار صنعت سپاهان، تالیس، سرآمدان مدیریت علم و فناوری سلمانیان فارس و طب تجهیز پایا در مساحتی بالغ بر 14 هزار مترمربع با کاربری اداری، تولیدی، تحقیق و توسعه اقدام به خرید زمین و سرمایه‌گذاری کردند.

پارك علم و فناوري شیخ بهایی با مساحت حدود ۴۰ هكتار به عنوان اولين پارك جامع فناوري شهرك علمي و تحقيقاتي اصفهان با هدف ایجاد محیط هم‌افزا برای شرکت‌ها و موسسات دانش‌بنیان فعالیت می‌کند.

این پارک فناوری از نقطه نظر فضاهاي تخصيصي داراي ۱۵۰ پلاك مجزا در اراضي و ۹۴ واحد مستقل در ساختمان‌هاي چندمستاجره (MTB) با متراژ ۴۰۰ تا ۳۲۰۰ مترمربع و داراي موقعيت‌هاي شمالي و جنوبي با قابليت تجميع پلاك است.

كليه تاسيسات زيربنايي پيش‌بيني شده در اراضي پارك شامل شبكه برق، فيبر نوري، آب شرب و گاز و همچنين كليه معابر و جاده‌هاي دسترسي تكميل و توسط شركت‌هاي دانش‌بنيان سرمايه‌گذار در اراضي پارك مورد بهره‌برداري قرار گرفته است.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.