اصفهان؛

بررسی نحوه همکاری بنیاد علمی اکو و شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان

راهکارهای همکاری بنیاد علمی 'اکو' (ECO) و شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان در بازدید مدیران این بنیاد از شرکت های دانش بنیان اصفهان بررسی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،روابط عمومی شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان روز چهارشنبه اعلام کرد: 'منظور حسین سومرو' رئیس بنیاد علمی اکو (ECO) به همراه کارشناسان این بنیاد از شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان بازدید کردند و با فعالیت‌ها و دستاوردهای این مجموعه آشنا شدند.
نحوه تعامل دو طرف، دعوت از متخصصان کشورهای اکو برای حضور در سیزدهمین جشنواره ملی فن‌آفرینی شیخ‌بهایی و برگزاری کارگاه‌های آموزشی مشترک توسط بنیاد علمی اکو و مرکز منطقه‌ای توسعه مراکز رشد و پارک‌های علم و فناوری یونسکو (IRIS) از جمله مباحث مطرح شده در این دیدار بود.
اعضای این هیات همچنین از دو شرکت دانش‌بنیان و پارک علمی کودکان و نوجوانان مستقر در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان دیدن کردند.
سازمان همکاری اقتصادی(اکو) از 10 کشور ایران، پاکستان، ترکیه، جمهوری آذربایجان، قزاقستان، قرقیزستان، ترکمنستان، ازبکستان، تاجیکستان و افغانستان تشکیل شده و بنیاد علمی اکو با هدف توسعه همکاری‌های علمی و فناوری برای توسعه اقتصادی کشورهای عضو شکل گرفته است.
شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان بعنوان اولین سازمان موسس مراکز رشد و پارک های علم و فناوری در کشور، فعالیت اجرایی خود را از سال 1380 با هدف حمایت و هدایت شرکت های دانش بنیان آغاز کرد و اکنون حدود 480 شرکت دانش بنیان در این شهرک مستقر است.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.