اصفهان؛

نیروهای مسلح تکیه گاه مردم هستند

امام جمعه اصفهان گفت: نیروهای مسلح برای رهبران زینت و برای مردم تکیه گاه و پناهگاه هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،آیت الله سیدیوسف طباطبایی نژاد امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده جدید آموزش توپخانه اصفهان و ارشد نظامی آجا در استان های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری افزود: نیروهای مسلح دژ محکمی هستند که شهر و کشور را امن نگاه می دارند تا مردم راحت زندگی کنند.

وی اظهار کرد: اگر هم اینک می توانیم با سربلندی در دنیا حرف بزنیم، بدلیل آن است که دنیای استکبار از نیروهای مسلح ما وحشت دارد زیرا دنیای استکبار مشاهده کرد که با همت والای نیروهای مسلح و پس از پایان جنگ تحمیلی، کشور ما از نظر تجهیزات و سلاح، از خارج از کشور بی نیاز شد.

امام جمعه اصفهان افزود: ایران با هیچ ابرقدرتی مشورت نمی کند زیرا فهم آنها را قبول ندارد.

وی با اشاره به غائله ای که بتازگی ترامپ علیه ایران به راه انداخته است، گفت: این برنامه ها از پیش طراحی شده بود و آنها نمی فهمند که ایران 37 سال از این تهدیدها نترسید و حالا هم نمی ترسد.

امام جمعه اصفهان، کمترین دستاورد انقلاب اسلامی را استقلال و آزادی برای ملت ایران عنوان کرد و گفت: در دنیا هیچ کشوری مثل ایران نیست که تنها تحت فرمان خدا باشد.

آیت الله طباطبایی نژاد در بخش دیگر سخنانش از جانشین فرماندهی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران خواست تا به سربازان اهمیت ویژه ای بدهند.

آیت الله طباطبایی نژاد افزود: امرای ارتش بهترین الگوی سربازان هستند.
نماینده ولی فقیه در استان در ادامه از امیر جهادی ارسی بعنوان یک همراه و همدل و خدمتگزار واقعی برای مردم یاد کرد.

استاندار اصفهان نیز در این مراسم گفت: با توجه به اینکه اصفهان معین استان تهران محسوب می شود به همین دلیل مباحث مدیریت بحران نیز جایگاهی ویژه در استان اصفهان دارد.

رسول زرگرپور خاطرنشان کرد: این استان در بعد امنیتی پس از تهران قرار دارد و به همین دلیل شورای تامین استان اصفهان وضعیت خاص و ویژه دارد.

وی با اشاره به تعدد پادگان ها و مراکز نظامی در شهر اصفهان اظهار کرد: اقدامات خوبی برای خروج این مجموعه ها از داخل شهر صورت گرفته بود ولی تقریبا همه آنها با بُن بست مواجه و باعث ایجاد مشکلاتی برای نیروهای نظامی و مدیریت شهری شده بود.

زرگرپور افزود: با این وجود و در پرتو حسن نیت امیر پوردستان جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش و پیگیری امیر جهادی ارسی فرمانده پیشین مرکز آموزش توپخانه اصفهان و ارشد نظامی آجا در استان های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری، این مسائل به سرانجام رسید و در حال حاضر نیز هیچ مشکلی در این پیوند وجود ندارد.
  در این مراسم با حکم امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش، امیر سرتیپ دوم

محسن آذر افروز بعنوان فرمانده جدید مرکز آموزش توپخانه اصفهان و ارشد نظامی آجا در استان های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری معرفی شد.
آذر افروز پیش از این جانشین قرارگاه منطقه ای شمال غرب کشور بود.

امیر سرتیپ رضا جهادی ارسی از مهر سال 91 در سمت فرماندهی جدید مرکز آموزش توپخانه و ارشد نظامی آجا در استان های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری در اصفهان مشغول بکار شده بود.

در این مراسم که در تالار کوثر ارتش در اصفهان برگزار شد، امیر نوذر نعمتی جانشین فرماندهی نیروی زمینی ارتش، استاندار اصفهان و جمعی از مسئولان استانی و شهری حضور داشتند.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.